SUPERJANNE Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 jeg fortstår ikke hva dere venter på? den er jo på lager på mobilshop.no Lenke til kommentar
Rayban Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 jeg fortstår ikke hva dere venter på? den er jo på lager på mobilshop.no P r i s ?!?! Den koster 1990,- med abb på siba.no, har bestilt der. Får den vel iløpet av en mnd... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Nå har jeg fått den! Pappa ringte expert på åssiden idag og de hadde akkurat fått inn noen i Silver, Mamma dro avgårde med en gang og sikra meg en, så nå folkens er jeg : den LYKKELIGE eieren av en Samsung SGH-E700 Silver.. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hvor mye kosta den der da? m/u abonnement? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 tror mamma sa at de skulle ha 4500 for den uten abonement og 3300 for den med mitt Young Talk abo... Siden jeg er i så gladhumør må jeg bare slenge på en smilie: Lenke til kommentar
Taddama Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 vil dette si at expert over hele landet får den i butikken nå da? er desperat jeg også og skal ha young talk Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 hvis du trenger en akkurat nå vil jeg anbefale å ringe til expert snarest ja.. begge expert butikkene i drammen hadde fått inn.. Den ene fikk 8 og den andre 2, så løp og kjøp! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 GRATULERER Anette!!! du blir nok veldig fornøyd! Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Kjekt med mamma og pappa Lenke til kommentar
Taddama Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 ja men de har den ikke på lager og de vet ikke når de får den. hva betyr det? 1 måned? Lenke til kommentar
docbilbo Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) I dag fikk de fleste elkjøp butikkene inn en del e700.. faktisk både i blå og sølv. mye av telefonene går rett til venteliste folk rundt i de forskjellige butikkene.. men god mulighet at det er fortsatt fler igjen.. løp og kjøp! :-) Edit: For å finne ut hvem butikk som har den inne nærmest der du bor - så kan man kontakte kunderservice sentralt på 815 32 000 . Pga veldig stor pågang kan det være en fordel å bare dra til din lokale butikk. Endret 20. januar 2004 av docbilbo Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hei!! Jeg har også lyst på en, men jeg MÅ kjøpe på elkjøp... Hvor kang tid pleier det og bestille en mobil?? (fra fabrikken til butikken) Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Tror det er ganske lang ventetid på den mobilen nå men hvis du holder av en hos din nærmeste elkjøp butikk så får du det når de for den inn! Lenke til kommentar
mphones Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Tror det er ganske lang ventetid på den mobilen nå men hvis du holder av en hos din nærmeste elkjøp butikk så får du det når de for den inn! Komplett.no har 10-19 stk. Samsung SGH-E700 på lager da....! (Idigo Blue) Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Tror det er ganske lang ventetid på den mobilen nå men hvis du holder av en hos din nærmeste elkjøp butikk så får du det når de for den inn! Komplett.no har 10-19 stk. Samsung SGH-E700 på lager da....! (Idigo Blue) Han MÅTTE ha dne hos elkjøp da.. Men det virker faktisk som om de fleste har fått inn endel nå ja, eller ihvertafll rundt ti da... Lenke til kommentar
geddi74 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Til alle dere som ikke får fatt i e700. Jeg så en e700 på elkjøp i Åsane igår. Den var levert tilbake på deres 30 dagers returrett og blir nå solgt for kr.3650,-. Billig!!!! Så løp, første man til mølla............. Jeg er nå heldig, og har allerede ett stk eksemplar av verdens fineste mobil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå