Håkon D Sandt Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg kjøpte min E700 hos memonor.no. Ring dem og hør om den er på lager før du bestiller. De har ikke lageroversikt på sidene sine. Tok litt tid før jeg ikk den, men servicen over telefon var super. De svarte hver gang jeg ringte å lurte på noe. De har både silver og indigo blue... Selv kjøpte jeg indigo blue og er fornøyd med den. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Her kjøpte jeg min for over 2 mnd siden. Klart Svar Kommunikasjonshuset AS Ulefossveien 40 3730 Skien 35 53 07 33 Gikk inn døra , hentet telefonen og gikk. Både dem og El-kjøp 300m unna hadde E700 inne. Ring og sjekk om de kan sende også. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Pappa prøvde å ringe innemellom en hel dag til Klart svar Drammen... Og jeg prøvde MANGE ganger også.. En gang var det opptatt og da prøvde jg igjen hvert 5 sekund slik at de skulle ta den rett etter de hadde lagt på.. Og når det ikke var opptatt lenger ringte jeg så lenge det går ann og de tok fortsatt ikke telefon.. Vil de ikke ha kunder eller hva?? Det var jo innenfor åpningstiden jeg ringte, de svarte forresten ikke på mailen jeg sendte dem for en stund siden også... Endret 16. januar 2004 av Anette_87 Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Da må jeg bare si en ting... "ikke putt dem under samma tak" , de her har alltid svart og er helt knall på service.... Bare litt dumt at de i butikken er litt for naiv. De stoler fullt ut på serivcefolka og kommenterer med at de er profisjonelle. Tok meg 4 samtaler for å få en påstått slagskade til å bli en garrantisak. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Skulle ønske Klarrt Svar Drammen hadde vært bedre på service.. Jeg har ingen mulighten til å komme meg dit hvis ingen kjører meg eller så må jg vente en evighet på en buss hjem igjen. og det er ingen andre butikker rundt.. Får prøve å ringe de flere ganger... Lenke til kommentar
Chigu Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Du kan ringe å høre med www.samtech.no. Jeg var innom butikken deres i jula, og de hadde den inne i hvert fall. Virker som de store webshopene og kjedene er utsolgt, så da må man gå til de lokale sjappene Chigu Lenke til kommentar
The1 Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Har tenkt å kjøpe den snart, men vet ikke hvilken farge. Indigo blue eller silver? Hvilken mener dere ser best ut? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Har tenkt å kjøpe den snart, men vet ikke hvilken farge. Indigo blue eller silver? Hvilken mener dere ser best ut? silver inni og blue utenpå få vekk den bevegelige avataren din... Du kna få en advarsel for det Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 silver er desidert finest i virkeligheten, jeg har hatt begge.. ( har selvfølgelig SILVER nå) anette87: de har den vel på www.mobilshop.no.... 4100; inkl porto/oppkrav skal leite lenge får å finne dere en e700 nå! kom fra københavn idag morges, der var de utsolgt! Lenke til kommentar
Friedrich II der Grosse Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Oj! På Mobilshop var den jammen billig! Det var rart. Kan ikke se at det er noen spesielle betingelser på den... 3.490,- uten abonnement Lenke til kommentar
Friedrich II der Grosse Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 HUSK MOMS!!!!!!! Åh... det er uten moms det der ja? Uff... det er alltid så sleipt å prise ekskludert moms. Da boikotter jeg mobilshop i all fremtid! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 det STÅR alle priser uten moms øvertst på siden... skal dere ha en e700!!!???, ja da er det det eneste stedet som har den!!!!!! 400; mer kroner er da ikke noe å bry seg om? ellers tror jeg "toget har gått" for dere gitt... mobilshop leverer på 48 timer! jeg sitter her med en silver... yam-yam...he-he... Lenke til kommentar
Friedrich II der Grosse Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jaja, men jeg la ikke merke til det... om det står "inkl.mva" eller "eks.mva"... Begge deler er bare en kryptisk forkortelse man ikke legger merke til Det er Anette som skal ha en E700, vi andre bare prøver å hjelpe til. Jeg trenger ikke en slik en - på posten ligger en G7100 og venter på meg. Lenke til kommentar
formannen Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 bestilte en e700 i dag... ble lovd å få den innen torsdag 22. januar. betalte 1995,- (med videreføring av Privat+) Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) ble lovet fra ca 7 steder før jeg endelig fant et sted der den var på lager. ble lovet fra komplett, mamoz, mpx, mshop etc... jeg har lært EN ting: ikke bestill før den ER på lager! de lover og lover, men egentlig har de ikke peil når eller hvor.. OG de har den som sakt på mobilshop! ps: vil bare hjelpe... Endret 17. januar 2004 av jmmk Lenke til kommentar
Friedrich II der Grosse Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 ...jeg har lært EN ting: ikke bestill før den ER på lager! de lover og lover, men egentlig har de ikke peil når eller hvor... Når de ikke har den på lager er det bare å belage seg på å vente. Ikke alle lover og lover - jeg har erfart at de sier at de ikke vet helt sikkert når varene kommer på lager. Men jeg er selvsagt enig i at det ikke lønner seg å bestille hvis det ikke er på lager, man kan risikere å måtte vente i 1-2 måneder. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg trenger ikke en slik en - på posten ligger en G7100 og venter på meg. ? På posten, warum? Lenke til kommentar
Friedrich II der Grosse Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Eh... Fordi jeg ikke har hentet den ennå kanskje? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Samsung Mobiltelefon E700 Indigo Blue - Kamera, 2xfargeskj., Poly, MMS,Dual-band (se info for tilbehør) Ubekreftet 22.01.2004 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå