Gå til innhold

E700

Anbefalte innlegg

Ja til dere som har E700 hvor fikk du tak i din?? Hvordan var service osv ( særlig hvis det var en nettbutikk)... Og når kjøpte du den?'

Er IKKE interesert i å høre fra folk hvor fæl den er og at jeg heller burde kjøpe meg P900, 3650, 6600 eller SX1, okei?

Takker for alle svar * sliter skikkelig med å finne en*

Edit: Fint om noen vil anbefale en nettbutikk også! :thumbs:

Endret av Anette_87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg tror mshop.no har den på lager..... (silver)...

Jeg selv kjøpte min på forbrukershop.no, hvor jeg er veldig fornøyd med servicen! :)

Ingen av de har den på lager.. Og heller ikke komplett eller telebutiken.. Ingen butikker i nærområdet eller. Men det virker som om de fleste venter den inn 20 eller 21 januar... Så jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet selv om det er VELDIG vanskelig når jeg egentlig skulle kjøpe den imorra...

Lenke til kommentar
jeg tror mshop.no har den på lager..... (silver)...

Jeg selv kjøpte min på forbrukershop.no, hvor jeg er veldig fornøyd med servicen! :)

Ingen av de har den på lager.. Og heller ikke komplett eller telebutiken.. Ingen butikker i nærområdet eller. Men det virker som om de fleste venter den inn 20 eller 21 januar... Så jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet selv om det er VELDIG vanskelig når jeg egentlig skulle kjøpe den imorra...

send mail til forbrukershop.no og spør om når de får den inn..... de svarer veldig fort.... tror du får svar på dagen... (jeg bestilte e700'en min derifra 8 om kvelden liksom.. så er bra service.)

Lenke til kommentar
Men de har vel ingen mulighet for abonnement??

Sparer endel på å heller kjøpe den et sted hvor den koster 3000 med mitt abonnement.. Ingen som vet om flere nettsider med NetCom YoungTalk??

tror nok ikke du får med abbo hos forbrukershop.no... (Den koster totalt med frakt uten abbo hos forbrukershop 4009,-..... er ganske mye, menmen....

telebutikken.no, telehuset.no??

forresten, gå inn på denne siden: http://www.fz.no/NettButikk/visBransjeButi...bil%20og%20Faks

her finner du oversikt over de fleste webbutikkene i Norge. :)

Lenke til kommentar

Det var noe med en bot på 1500 osv. men det var vel hvis man sa opp.. men det stod at man må ha hatt abo. i 12 mnd for å videreføre det. jeg har bare hatt mitt i 11 mnd og 1 dag imorra. da skal man visst få videreført det i butikker.. Men jeg vet ikke hvordan d er med siba..

Lenke til kommentar
Det var noe med en bot på 1500 osv. men det var vel hvis man sa opp.. men det stod at man må ha hatt abo. i 12 mnd for å videreføre det. jeg har bare hatt mitt i 11 mnd og 1 dag imorra. da skal man visst få videreført det i butikker.. Men jeg vet ikke hvordan d er med siba..

En skal kunne videreføre når en har en mnd igjen, har gjort dette mange ganger selv (her Netcom YT). Men ring netcom, 05050, for sikkerhetskyld og spør.

1500 i bot er hvis du viderefører før du har lov. Er nemlig din plikt å vite om du kan videreføre eller ikke.

Lenke til kommentar

Fikk min i julegave :yes:

Den ble kjøpt på mshop. Verdens fineste mobil :love:

Anette, vil anbefale deg å kjøpe den uten abb. og heller satse på et billigere abb. enn youngtalk, slik som f.eks chess, combitel, you only etc. Du må betale mer når du kjøper den, men vil spare penger på sikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...