TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april Trippelure skrev (2 timer siden): Jeg er trøtt og vil sove 🥱 Så gå og legg deg da, og sov i noen par timer eller to eller fler. 🥴🥴🥴 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april TheDarkSycamore - SCM skrev (8 minutter siden): Så gå og legg deg da, og sov i noen par timer eller to eller fler. 🥴🥴🥴 Da er som meg våken om natta ds 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april MR SPEED skrev (5 minutter siden): Da er som meg våken om natta ds Ditto 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Så gå og legg deg da, og sov i noen par timer eller to eller fler. 🥴🥴🥴 MR SPEED skrev (54 minutter siden): Da er som meg våken om natta ds Jammen jeg vil ikke det 🤪 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Forfatter Del Skrevet 8. april Cassidy Tvillingene innrømmer at vi har akkurat våknet og stått opp nå.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april Trippelure skrev (28 minutter siden): Jammen jeg vil ikke det 🤪 Hva om kroppen din slår seg selv av, da har du ikke noe valg. Med andre ord, viktig og høre på kroppen sin også. 😏😏 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Forfatter Del Skrevet 8. april Trippelure skrev (34 minutter siden): Jammen jeg vil ikke det 🤪 TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden): Hva om kroppen din slår seg selv av, da har du ikke noe valg. Med andre ord, viktig og høre på kroppen sin også. 😏😏 Cassidy Tvillingene hører heller ikke alltid på kroppene våre dessverre. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (6 minutter siden): Hva om kroppen din slår seg selv av, da har du ikke noe valg. Med andre ord, viktig og høre på kroppen sin også. 😏😏 Ja men jeg sov i natt og så har jeg lyst til å sove til natta og ikke på dagen. Og orker ikke ødelegge nattesøvnen fordi jeg er trøtt og sover på dagen. Har gått en lang tur med hunden, så nå er jeg ganske våken igjen 😎 Endret 8. april av Trippelure 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Forfatter Del Skrevet 8. april Trippelure skrev (2 minutter siden): Ja men jeg sov i natt og så har jeg lyst til å sove til natta og ikke på dagen. Og orker ikke ødelegge nattesøvnen fordi jeg er trøtt og sover på dagen. Har gått en lang tur med hunden, så nå er jeg ganske våken igjen 😎 Cassidy Tvillingene er glade for at du er våken igjen, vi liker å prate med deg her.🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april Blæh, jeg har spist altfor mye marsipan i kveld 😮💨 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Forfatter Del Skrevet 8. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Blæh, jeg har spist altfor mye marsipan i kveld 😮💨 Cassidy Tvillingene pleier også å spise litt for mye marsipan både i julen og i påsken.😉😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Forfatter Del Skrevet 8. april Cassidy Tvillingene innrømmer at vi synes at det er ganske irriterende at Diskusjon.no har serverproblemer og laster tregt opp nå. Vi sier bare: Fiks problemet!!☹️☹️👎👎 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april Må innrømme drikke 3 store burn i dag 🤨🤨👎👎 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Forfatter Del Skrevet 8. april Cassidy Tvillingene innrømmer at vi har spist mange fleskepannekaker tidligere på kvelden.🥞🥞🥓🥓😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april Innrømmer lyst drikke burn men drikker vann i stedet å går løs burn i morgen å det bilde 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Forfatter Del Skrevet 8. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Innrømmer lyst drikke burn men drikker vann i stedet å går løs burn i morgen å det bilde Cassidy Tvillingene synes at det er et kult bilde.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er et kult bilde.♥️♥️ Er en bioshock klone da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Forfatter Del Skrevet 9. april MR SPEED skrev (2 minutter siden): Er en bioshock klone da Cassidy Tvillingene synes at det er ganske kult.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det er ganske kult.♥️♥️ Spør @TheDarkSycamore - SCM spill han spiller nå 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Forfatter Del Skrevet 9. april MR SPEED skrev (2 minutter siden): Spør @TheDarkSycamore - SCM spill han spiller nå Cassidy Tvillingene forstår, skal du også spille det spillet??♥️♥️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå