Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Forfatter Del Skrevet 23. mars Vi innrømmer at vi spiser potetgull nå.🟡🟡😋😋 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars (endret) Innrømmer må vente lege meg…. Jeg må teste å ladde meta quest 3 de klaga på vann dråper i ladde porten Endret 24. mars av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. mars Forfatter Del Skrevet 24. mars Vi innrømmer at vi er mindre aktive her inne på nattetid nå. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi innrømmer at vi er mindre aktive her inne på nattetid nå. Inrømmer hvis jeg små slem kan lure dere å skrive exe bilde her ❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. mars Forfatter Del Skrevet 24. mars MR SPEED skrev (2 minutter siden): Inrømmer hvis jeg små slem kan lure dere å skrive exe bilde her ❤️❤️❤️❤️ Vi Innrømmer at vi Elsker dette Beatlesbildet der.♥️♥️♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) innrømmer den skrivekløøa er til bake 😝😝😝 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 12:40 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 12:40 MR SPEED skrev (8 timer siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) innrømmer den skrivekløøa er til bake 😝😝😝 Vi innrømmer at vi ser det.😉😉 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet tirsdag kl 12:41 Del Skrevet tirsdag kl 12:41 13 hours ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said: Vi innrømmer at vi er mindre aktive her inne på nattetid nå. Fordi dere har bedre døgnrytme? Innrømmer at jeg enda ikke har kommet igang med rydding og vasking 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 12:44 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 12:44 Skjelvgråt skrev (1 minutt siden): Fordi dere har bedre døgnrytme? Innrømmer at jeg enda ikke har kommet igang med rydding og vasking Nei det er fordi vi ønsker å ta det litt mer med ro på natten, fordi det fort kan bli litt mye mas i trådene her på kveldstid.😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet onsdag kl 09:24 Del Skrevet onsdag kl 09:24 (endret) Innrømmer den iskaffen smakte nååååå myyyye kofein nå ❤️❤️❤️❤️ https://www.tinehandel.no/produkt/tine-iskaffe-caffe-gosto-brasileiro-330-ml-132.html sove litte i natt Endret onsdag kl 09:30 av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 12:42 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 12:42 Vi innrømmer at det var godt med kaffe nå.☕☕😋😋 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå