MR SPEED Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april Må innrømme MR speed gjorde jobben for meg da å støvsuge Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april Forfatter Del Skrevet 5. april Cassidy Tvillingene innrømmer at vi er veldig snopesyke nå.😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april Jeg innrømmer at jeg er rastløs og giddalaus samtidig... Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april Forfatter Del Skrevet 5. april Trippelure skrev (5 minutter siden): Jeg innrømmer at jeg er rastløs og giddalaus samtidig... Den følelsen har Cassidy Tvillingene også ganske ofte begge to.😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april Forfatter Del Skrevet 6. april Cassidy Tvillingene innrømmer at vi synes at det er godt å være inne nå, når det blåser og regner skikkelig ute her i Bergen nå i kveld.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april (endret) Gjør det innrømmer demontert Lego er for Lego får meg til å slappe av så sitter med Arizona Sunshine 2 ♥️😎😊😄😆 Endret 6. april av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april Forfatter Del Skrevet 6. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Gjør det innrømmer demontert Lego er for Lego får slappe av så sitter med Arizona Sunshine 2 ♥️😎😊😄😆 Cassidy Tvillingene synes at det høres hyggelig og koselig ut.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden): Cassidy Tvillingene innrømmer at vi synes at det er godt å være inne nå, når det blåser og regner skikkelig ute her i Bergen nå i kveld.😊😊 Da er det koselig å sitte innendørs og høre på vinden og regnet 😊😊🏠🌬️💨🌧️🌧️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april Forfatter Del Skrevet 6. april Entern skrev (2 minutter siden): Da er det koselig å sitte innendørs og høre på vinden og regnet 😊😊🏠🌬️💨🌧️🌧️ Ja det er Cassidy Tvillingene helt enige i.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Innrømmer har ikke bygget med Lego nå 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Entern skrev (14 timer siden): Da er det koselig å sitte innendørs og høre på vinden og regnet 😊😊🏠🌬️💨🌧️🌧️ Ja og ligge i senga. Sover alltid bedre jeg da, når det regner og blåser utenfor🙂 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Delvis skrev (23 minutter siden): Ja og ligge i senga. Sover alltid bedre jeg da, når det regner og blåser utenfor🙂 Ja jeg og😊 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Innrømmer sitter vr spillet Arizona Sunshine 2 å leker med Lego for får angst føles spillet i 3. 4 5 dager uten sek und angst 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Forfatter Del Skrevet 7. april Cassidy Tvillingene innrømmer at vi to trengte å slappe godt av i dag, og nå føler vi oss skikkelig uthvilte begge to.😊😊 1 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Innrømmer a jeg har spist en pose ostepop 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Forfatter Del Skrevet 7. april Cassidy Tvillingene innrømmer at vi spiste hver vår pose med ostepopp i går natt.🌙🌙😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april Innrømmer jeg spille Arizona Sunshine 2 igjen ❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april Jeg innrømmer at jeg er døutrøtt nå, og at jeg spilte Atomic Heart i hele natt. Drit kult spill det der. 🥰😎😍😎😘😎 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Forfatter Del Skrevet 8. april Cassidy Tvillingene innrømmer at vi er kaffetørste nå.☕☕😋😋 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå