MR SPEED Skrevet 17. oktober Del Skrevet 17. oktober Innrømmer skal spise snart e banan fra kjøleskapet her 😁 plus brownies å CP 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. oktober Forfatter Del Skrevet 17. oktober Cassidy Tvillingene innrømmer at vi synes at det været vi har hatt i dag med vind, regn og 17-18 varmegrader er veldig uvanlig nå i midten av oktober.🌬️🌬️🌧️🌧️☔☔ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. oktober Del Skrevet 17. oktober Innrømmer Jeg hører På ACDC. IGJEN 😁 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. oktober Forfatter Del Skrevet 17. oktober MR SPEED skrev (12 minutter siden): Innrømmer Jeg hører På ACDC. IGJEN 😁 Cassidy Tvillingene innrømmer at vi Digger AC/DC.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. oktober Del Skrevet 17. oktober innrømmer hører på RIFF RAFF AV ACDC 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. oktober Forfatter Del Skrevet 17. oktober MR SPEED skrev (1 minutt siden): innrømmer hører på RIFF RAFF AV ACDC ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober ❤️❤️❤️❤️🫶🫶🫶🫶🥰🥰🥰🥰😍😍😍😍 @Kassettspiller 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober Forfatter Del Skrevet 19. oktober MR SPEED skrev (52 minutter siden): ❤️❤️❤️❤️🫶🫶🫶🫶🥰🥰🥰🥰😍😍😍😍 @Kassettspiller ♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. oktober Del Skrevet 24. oktober Innrømmer må holde på tradisjonen vær jul kjøper jeg meg 1 kilo KONG HÅKON konfekt ❤️😍🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. oktober Forfatter Del Skrevet 24. oktober MR SPEED skrev (5 timer siden): Innrømmer må holde på tradisjonen vær jul kjøper jeg meg 1 kilo KONG HÅKON konfekt ❤️😍🥰 Cassidy Tvillingene Innrømmer at vi synes at den der er Kjempedigg.😋😋 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. oktober Del Skrevet 25. oktober (endret) Innrømmer nå tok med KONG HÅKON 1 kilo konfekt til Lego romer…… ikke røre før 1 desember til 10 desember da Endret 25. oktober av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. oktober Forfatter Del Skrevet 25. oktober MR SPEED skrev (1 time siden): Innrømmer nå tok med KONG HÅKON 1 kilo konfekt til Lego romer…… ikke røre før 1 desember til 10 desember da Cassidy Tvillingene innrømmer at nå ble vi skikkelig snopesyke.😋😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. november Forfatter Del Skrevet 1. november MR SPEED skrev (1 time siden): Innrømmer vont nå Cassidy Tvillingene ønsker deg Godbedring.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. november Del Skrevet 1. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (26 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg Godbedring.♥️♥️ Takk tusen takk CC 👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. november Forfatter Del Skrevet 1. november MR SPEED skrev (1 minutt siden): Takk tusen takk CC 👍👍 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. november Del Skrevet 1. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. november Forfatter Del Skrevet 1. november Cassidy Tvillingene innrømmer at vi har drukket Hamar/Lillehammer Brun Julebrus på boks i dag, og vi synes at den var god på boks.😋😋 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 2. november Del Skrevet 2. november Jeg innrømmer at jeg tenker på helsebringende liv for tiden. Har ofte lyst på snopeting, men vil også leve sunt. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. november Forfatter Del Skrevet 2. november Cassidy Tvillingene innrømmer at vi er mer opptatte av å kose oss med snop og mat, enn vi er opptatte av sunt kosthold. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå