Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. oktober Forfatter Del Skrevet 2. oktober Cassidy Tvillingene innrømmer at det er noen dager siden sist vi postet i denne tråden.😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. oktober Forfatter Del Skrevet 2. oktober Cassidy Tvillingene innrømmer at vi liker påsken bedre enn julen.😊😊 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Innrømmer at jeg ofte har tenkt på å kjøpe meg et par kløpinner så jeg når ryggen selv når det klør. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. oktober Forfatter Del Skrevet 3. oktober Sviskepott skrev (5 timer siden): Innrømmer at jeg ofte har tenkt på å kjøpe meg et par kløpinner så jeg når ryggen selv når det klør. Cassidy Tvillingene har kløpinner og vi innrømmer at det er skikkelig godt å klø oss på ryggene våre med dem.😊😊 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Er det bare slike bittesmå, eller kan man få kjøpt litt større noe sted? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. oktober Forfatter Del Skrevet 3. oktober Sviskepott skrev (17 minutter siden): Er det bare slike bittesmå, eller kan man få kjøpt litt større noe sted? Cassidy Tvillingene har sånne passe lange, de er ikke små eller store, de er sånn midt i mellom størrelse litt lengre enn oppvaskbørster. Men vi tror at du kan få kjøpt større og lengre kløpinner på nettet.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. oktober Del Skrevet 5. oktober Sviskepott skrev (På 3.10.2024 den 1:53 PM): Innrømmer at jeg ofte har tenkt på å kjøpe meg et par kløpinner så jeg når ryggen selv når det klør. Her Trykk SVISKA 👍 er klø pinne uttrekk bar en 😁😁 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. oktober Forfatter Del Skrevet 5. oktober Cassidy Tvillingene innrømmer at det mases mye i mange tråder her i kveld.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 6. oktober Del Skrevet 6. oktober MR SPEED skrev (17 timer siden): Her Trykk SVISKA 👍 er klø pinne uttrekk bar en 😁😁 Det var vennlig av deg og et vakkert produkt. Takk søte snille @MR SPEED Morgenklem til deg. Bare en liten en som ikke forstyrrer. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. oktober Forfatter Del Skrevet 6. oktober Cassidy Tvillingene innrømmer at vi begge to har hatt en god ettermiddagslur i dag.🥱🥱😴😴💤💤 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. oktober Del Skrevet 6. oktober Innrømmer jeg venter å venter å venter P et Lego sett 40730 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. oktober Forfatter Del Skrevet 6. oktober Cassidy Tvillingene innrømmer at vi har kost oss med kyllinglår og pommes frites og brus nå i sted.🍗🍗🍗🍗🍟🍟🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. oktober Forfatter Del Skrevet 7. oktober Cassidy Tvillingene innrømmer at vi har kost oss med fleskepannekaker nå i sted.🥞🥞🥓🥓😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. oktober Del Skrevet 15. oktober Innrømmer lyst å bygge på en av de 2 her der da😁😁 men er bare en tanke da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. oktober Forfatter Del Skrevet 15. oktober MR SPEED skrev (3 timer siden): Innrømmer lyst å bygge på en av de 2 her der da😁😁 men er bare en tanke da Cassidy Tvillingene innrømmer at vi synes at dette er skikkelig kul Lego.😎😎🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. oktober Del Skrevet 17. oktober Innrømmer svelga en koffein pille oda var her 😁 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. oktober Forfatter Del Skrevet 17. oktober Cassidy Tvillingene innrømmer at vi liker påskemarsipan bedre enn julemarsipan på grunn av det gule fyllet inni påskemarsipanen.😋😋 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå