Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august Cassidy Tvillingene innrømmer at vi har kost oss med Fish and Chips og Brus nå i sted.🐟🐟🍟🍟🥤🥤😋😋 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. august Rapporter Del Skrevet 17. august (endret) Jeg innrømmer at i dag er det fint vær så det blir hyggelig å kanskje gå en liten tur 🚶🏻♂️ Endret 17. august av Entern 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. august Entern skrev (1 time siden): Jeg innrømmer at i dag er det fint vær så det blir hyggelig å kanskje gå en liten tur 🚶🏻♂️ Cassidy Tvillingene innrømmer at vi har gått på tur i dag, selv om regnet har høljet ned her i Bergen i dag.🚶♂️🚶♀️🌧️🌧️☔☔ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. august Rapporter Del Skrevet 17. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene innrømmer at vi har gått på tur i dag, selv om regnet har høljet ned her i Bergen i dag.🚶♂️🚶♀️🌧️🌧️☔☔ Tøffinger 🚶🚶♀️☔️☔️🌧️🌧️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. august Entern skrev (6 timer siden): Tøffinger 🚶🚶♀️☔️☔️🌧️🌧️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. august Rapporter Del Skrevet 18. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 17.8.2024 den 12:52 PM): Cassidy Tvillingene innrømmer at vi har gått på tur i dag, selv om regnet har høljet ned her i Bergen i dag.🚶♂️🚶♀️🌧️🌧️☔☔ YEAH I LIKE IT NOOOOO I LOVE IT 🥰🥰😍😍❤️❤️🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august MR SPEED skrev (57 minutter siden): YEAH I LIKE IT NOOOOO I LOVE IT 🥰🥰😍😍❤️❤️🥰🥰 Cassidy Tvillingene innrømmer at vi er helt enige med deg der Speedy.♥️♥️🥰🥰😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. august Rapporter Del Skrevet 18. august Fint det CC DA ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august MR SPEED skrev (Akkurat nå): Fint det CC DA ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. august Rapporter Del Skrevet 20. august (endret) Innrømmer kjøpte 2 av de her i linken TRYKK å Ugears Bike VM-02 Tre motor sykkel jeg kjøpte den da 125.kr til 300.kr husker ikke grunnen til jeg skal holde meg vekk fra 2 Favoritt serier HALO Å FALLOUT serier hvis jeg ser vær dag da 100% med Angst i 4 dager må se en dag pr uke ikke da angst deluxs Endret 20. august av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august MR SPEED skrev (1 minutt siden): Innrømmer kjøpte 2 av de her i linken TRYKK å Ugears Bike VM-02 Tre motor sykkel jeg kjøpte den da 125.kr til 300.kr husker ikke grunnen til jeg skal holde meg vekk fra 2 Favoritt serier HALO Å FALLOUT serier hvis jeg ser vær dag da 100% med Angst i 4 dager må se en dag pr uke ikke da angst deluxs Cassidy Tvillingene innrømmer at vi synes at begge disse to er skikkelig kule.😎😎🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. august Rapporter Del Skrevet 20. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene innrømmer at vi synes at begge disse to er skikkelig kule.😎😎🥰🥰 Innrømmer angrer ikke kjøpte RD D2 da ☹️😊 RD-D2 3D PUZZEL SPILL 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august MR SPEED skrev (2 minutter siden): Innrømmer angrer ikke kjøpte RD D2 da ☹️😊 RD-D2 3D PUZZEL SPILL Cassidy Tvillingene Innrømmer at vi Digger det Puslespillet der.🧩🧩♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august Jeg innrømmer at inntaket av godsaker har vært for stort i det siste, så det skal det bli en endring på. Snart. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august Innrømmer leste vg blir fly streik da kjangsen er stor vet ikke der da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august Cassidy Tvillingene Innrømmer at det var fint å få se vår gode venn @Sviskepott her på Diskusjon nå.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august Innrømmer endelig søtnosen er du her igjen ❤️❤️😊😊😎😎🥰🥰😍😍😀😀🥴🥴 @Sviskepott innrømmer sv du glemte navnet ditt da her måtte se hos @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) glemte Åsen navnet ditt ble skrive da SV 😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august Cassidy Tvillingene innrømmer at vi liker å kose oss, så vi småspiser snop og snacks hele uken.😉😉 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august (endret) Innrømmer nå tenkt bygge 2 Lego sett et motorsykkel nei ikke alle 3 et av de stikk ord tre gult blomster da 🥰 fredag lørdag Endret 21. august av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august MR SPEED skrev (2 minutter siden): Innrømmer nå tenkt bygge 2 Lego sett et motorsykkel nei ikke alle 3 et av de stikk ord tre gult blomster da 🥰 fredag lørdag Cassidy Tvillingene innrømmer at vi synes at det høres kult ut.😎😎🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå