Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august MR SPEED skrev (2 timer siden): Er sol hos dere nå her null sol cc Cassidy Tvillingene innrømmer at vi har 17 varmegrader og overskyet oppholdsvær her i Bergen i kveld vi.☁️☁️😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august Valkyrje. skrev (4 timer siden): innrømmer at jeg savner denne Cassidy Tvillingene innrømmer at vi aldri har smakt denne her, men vi synes at den ser skikkelig digg ut.😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. august Rapporter Del Skrevet 3. august Innrømmer jeg satt gir for hard på måtte ta i fra pose 1 å har papiret kommet å plastikken vek i søpla 😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august Cassidy Tvillingene innrømmer at vi fikk noen småmakreller på fisketuren vår i dag tidlig.👨🦰👩🦰🎣🎣🐟🐟 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. august Rapporter Del Skrevet 3. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene innrømmer at vi fikk noen småmakreller på fisketuren vår i dag tidlig.👨🦰👩🦰🎣🎣🐟🐟 Innrømmer er blir veldig nysgjerrig Mange fisk da CC dere fikk vær da CC 😀😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august MR SPEED skrev (4 minutter siden): Innrømmer er blir veldig nysgjerrig Mange fisk da CC dere fikk vær da CC 😀😀 Cassidy Tvillingene innrømmer at vi fikk hver vår lille småmakrell som vi spiste på hver vår brødskive til lunsj i dag.😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. august Rapporter Del Skrevet 3. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene innrømmer at vi fikk hver vår lille småmakrell som vi spiste på hver vår brødskive til lunsj i dag.😋😋 Er 2 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august MR SPEED skrev (Akkurat nå): Er 2 Ja Cassidy Tvillingene fikk 2 småmakrell i dag, vi fikk 1 makrell hver.🐟🐟 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. august Rapporter Del Skrevet 3. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene fikk 2 småmakrell i dag, vi fikk 1 makrell hver.🐟🐟 Innrømmer bygge gal men skrive litt nå 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august MR SPEED skrev (Akkurat nå): Innrømmer bygge gal men skrive litt nå Cassidy Tvillingene innrømmer at vi liker at du er byggegal, for da får vi se fine Legobilder som du poster her på forumet vår gode venn @MR SPEED♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. august Rapporter Del Skrevet 3. august Må ladde batteriet til lampa 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august Cassidy Tvillingene innrømmer at vi fikk lyst på ostebaconpølser nå.🧀🧀🥓🥓🌭🌭😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. august Rapporter Del Skrevet 3. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (42 minutter siden): Cassidy Tvillingene innrømmer at vi fikk lyst på ostebaconpølser nå.🧀🧀🥓🥓🌭🌭😋😋 MR SPEED INNRØMMER AT JEG FIKK LYST PÅ COLA NÅ😝🤪😜 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august MR SPEED skrev (2 minutter siden): MR SPEED INNRØMMER AT JEG FIKK LYST PÅ COLA NÅ😝🤪😜 Cassidy Tvillingene innrømmer at vi drikker både Urge og Cola nå i natt.🔋🔋🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. august Rapporter Del Skrevet 4. august Innrømmer nå jeg drikker en boks urge da 😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august MR SPEED skrev (3 timer siden): Innrømmer nå jeg drikker en boks urge da 😀 Cassidy Tvillingene innrømmer at det digger vi å høre.🔋🔋👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Innrømmer at jeg er trøtt 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august Cassidy Tvillingene innrømmer at vi våknet for en time siden.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. august Rapporter Del Skrevet 7. august Sitter bare i kveld her 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. august Rapporter Del Skrevet 7. august Sitter noen dager da. Da 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå