Sviskepott Skrevet 17. juli Rapporter Del Skrevet 17. juli Jeg skal trekke meg ut på kjøkkenet og mekke meg aftenskiver og kaffe. Potetsalat vil jeg ha i alle fall. 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. juli Rapporter Del Skrevet 17. juli Sviskepott skrev (6 minutter siden): Jeg skal trekke meg ut på kjøkkenet og mekke meg aftenskiver og kaffe. Potetsalat vil jeg ha i alle fall. God kveldsmat Pott 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli Entern skrev (5 minutter siden): Kjempetypisk 🌧️🌧️😭😭 Ja Cassidy Tvillingene føler av og til, at naturkreftene vet når vi skal på tur og da øser de på med regnvær.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. juli Rapporter Del Skrevet 17. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene føler av og til, at naturkreftene vet når vi skal på tur og da øser de på med regnvær.🤣🤣👍👍 Ja🤣🤣 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli Sviskepott skrev (7 minutter siden): Jeg skal trekke meg ut på kjøkkenet og mekke meg aftenskiver og kaffe. Potetsalat vil jeg ha i alle fall. Cassidy Tvillingene ønsker deg også godkveldsmat Sviskepott.😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli Entern skrev (Akkurat nå): Ja🤣🤣 🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juli Cassidy Tvillingene innrømmer at vi ikke liker solsteik og varme om sommeren, Grunnen til det er at vi har begge to rødt hår og melkehvit hud så vi tåler ikke solsteik. Vi liker best overskyet oppholdsvær og temperaturer mellom 15 og 20 varmegrader. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli Cassidy Tvillingene innrømmer at vi liker best å ha Idun Tomatketchup og Idun Pølsesennep på både Gilde Wienerpølser og på Prior Wienerpølser. Og vi liker best å ha Idun Chiliketchup og Idun Bod-Sennep på både Gilde Grillpølser og på Prior Grillpølser.🌭🌭😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. august Rapporter Del Skrevet 1. august Innrømmer vaska opp nå 😜 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. august Cassidy Tvillingene innrømmer at vi fikk fire litt store makreller på fisketuren vår i dag tidlig.👨🦰👩🦰🎣🎣🐟🐟🐟🐟 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. august Rapporter Del Skrevet 1. august Innrømmer 3 Lego sett å meny i morgen da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. august MR SPEED skrev (1 minutt siden): Innrømmer 3 Lego sett å meny i morgen da Cassidy Tvillingene innrømmer at vi er nysgjerrige på å få se de settene vi.😉😉🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. august Rapporter Del Skrevet 2. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 timer siden): Cassidy Tvillingene innrømmer at vi er nysgjerrige på å få se de settene vi.😉😉🥰🥰 Det har dere sett nå lover ?????? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august MR SPEED skrev (1 time siden): Det har dere sett nå lover ?????? Cassidy Tvillingene innrømmer at vi har sett det nå, og vi likte det vi så.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. august Rapporter Del Skrevet 2. august (endret) fikk 7 tikka nå å 2 lasagne da å 3 kylling jalfrezi kommer @Entern kake meg MR TIKKA kaller meg i stedet DR LOVE eller THE DEMON 👍 GENE SIMMONS NAVN 👍 Endret 2. august av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 2. august Rapporter Del Skrevet 2. august Innrømme og ha lånt godterier i et skap som ikke var mitt og spist alt opp, det var døds godt. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. august Rapporter Del Skrevet 2. august SommerSolo skrev (15 minutter siden): Innrømme og ha lånt godterier i et skap som ikke var mitt og spist alt opp, det var døds godt. Ha ha likte jeg 👍🤪😜du inrømmer DHL har ikke kommet med de 2 her ennå svarte AT AT har jeg hentet men ikke tatt opp forsett med 10300 etter DHL har vært her da👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august Cassidy Tvillingene Innrømmer at vi synes at @MR SPEED poster bilder av mye kul Lego her inne.😎😎🥰🥰 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 3. august Rapporter Del Skrevet 3. august innrømmer at jeg savner denne 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. august Rapporter Del Skrevet 3. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 20.7.2024 den 9:26 PM): Cassidy Tvillingene innrømmer at vi ikke liker solsteik og varme om sommeren, Grunnen til det er at vi har begge to rødt hår og melkehvit hud så vi tåler ikke solsteik. Vi liker best overskyet oppholdsvær og temperaturer mellom 15 og 20 varmegrader. Er sol hos dere nå her null sol cc 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå