Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 timer siden):

Cassidy Tvillingene tenker at du får gi oss mer hjerteemojier i stedet for hjerelikes nå som du har brukt opp likeskvoten din.😊😊

Det var en god idé😊😊☺️☺️💚💚💛💛

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Innrømmer skal bygge videre på Titanic siden 1 kjøpe deler ta ut de 3 å se hvem deler jeg trenger 2 bygge 3 ta bilder ❤️4 først er det mange andre bygg som går foran 5 exe må finne byggebeskrivelsen papir utgave ikke digital av selveste transformers optimus prime da 😀

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (40 minutter siden):

Innrømmer skal bygge videre på Titanic siden 1 kjøpe deler ta ut de 3 å se hvem deler jeg trenger 2 bygge 3 ta bilder ❤️4 først er det mange andre bygg som går foran 5 exe må finne byggebeskrivelsen papir utgave ikke digital av selveste transformers optimus prime da 😀

♥️♥️

 

Entern skrev (5 timer siden):

Det var en god idé😊😊☺️☺️💚💚💛💛

Cassidy Tvillingene innrømmer at vi får noen gode ideer av og til.😊😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 timer siden):

Cassidy Tvillingene innrømmer at vi er fornøyde med overskyet oppholdsvær og 15-20 varmegrader.😊😊

Det innrømmer jeg at jeg og er fornøyd med 😊😊☺️☺️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (35 minutter siden):

Cassidy Tvillingene innrømmer at vi synes at overskyet oppholdsvær og 15-20 varmegrader er helt perfekt vær og temperaturer for oss.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Enig 😊😊☺️☺️

Jeg innrømmer at jeg synes det var litt teit at det begynte å regne når jeg og fattern var på tur 🌧️🌧️🥲🥲

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (6 timer siden):

Enig 😊😊☺️☺️

Jeg innrømmer at jeg synes det var litt teit at det begynte å regne når jeg og fattern var på tur 🌧️🌧️🥲🥲

Cassidy Tvillingene innrømmer at sånt er helt typisk, at når man først skal på tur så åpner slusene seg og regnet høljer ned.🌧️🌧️

 

Sviskepott skrev (3 timer siden):

De sier at folk trekker til handlesentre i slik smådårlig vær, så noen har da tjent litt kroner denne sommeren. 

Cassidy Tvillingene innrømmer at vi tenker at handlesentrene har tjent mye penger på oss nå i denne regnfulle sommeren.🤑🤑

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden):

Cassidy Tvillingene innrømmer at sånt er helt typisk, at når man først skal på tur så åpner slusene seg og regnet høljer ned.🌧️🌧️

 

Cassidy Tvillingene innrømmer at vi tenker at handlesentrene har tjent mye penger på oss nå i denne regnfulle sommeren.🤑🤑

Ja det er helt typisk 🌧️🌧️

Ja det tror jeg og 😲😲

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene har også opplevd det flere ganger at regnet øker skikkelig når vi skal gå på tur enten i skogen eller på fjellet.🌧️🌧️

Kjempetypisk 🌧️🌧️😭😭

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...