Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Forfatter Del Skrevet 29. mars Entern skrev (Akkurat nå): Ble sikkert like godt 🍔🍔😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene innrømmer at det faktisk ble litt bedre også.😋😋🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene innrømmer at det faktisk ble litt bedre også.😋😋🥰🥰 Så bra 🍔🍔😀😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Forfatter Del Skrevet 29. mars Entern skrev (1 minutt siden): Så bra 🍔🍔😀😀 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Forfatter Del Skrevet 30. mars Cassidy Tvillingene innrømmer at vi har småirritert oss over at enkelte tråder på Lekeplassen her på Diskusjon, har lastet tregt opp over lang tid nå. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Jeg innrømmer at jeg egentlig er ganske lat, derfor ble jeg perfeksjonist 😅🤪 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Forfatter Del Skrevet 30. mars Cassidy Tvillingene innrømmer at vi har vært ganske late på middagsfronten de to siste årene, vi spiser mer og mer ferdigmat enn hjemmelaget mat. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars Forfatter Del Skrevet 31. mars Cassidy Tvillingene innrømmer at vi liker påsken, men at vi også er glade for at hverdagen snart er tilbake.😊😊 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april Jeg innrømmer at 1. april spøken skremte meg skikkelig et øyeblikk eller to 😂😂😂😱😱😱😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. april Forfatter Del Skrevet 1. april Entern skrev (4 timer siden): Jeg innrømmer at 1. april spøken skremte meg skikkelig et øyeblikk eller to 😂😂😂😱😱😱😂😂😂😂 Cassidy Tvillingene ble også skremte av den aprilspøken, vi har bruker sammen på alle de fire forumene. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. april Forfatter Del Skrevet 1. april Cassidy Tvillingene innrømmer at vi to gikk rett 5på på aprilspøken om at Diskusjon, KG, Foreldreforum og Doktoronline skulle slås sammen til et forum. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april Forfatter Del Skrevet 2. april Cassidy Tvillingene er glade for at vi har fått to solskinnsdager her i Bergen, før regnet kommer igjen i morgen.😊😊🌞🌞☀️☀️ Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Visste ikke om denen tråden. Da kan jeg si samme innrømmelse her: Er litt sjenert jeg 🙂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april Forfatter Del Skrevet 2. april Delvis skrev (1 minutt siden): Visste ikke om denen tråden. Da kan jeg si samme innrømmelse her: Er litt sjenert jeg 🙂 Cassidy Tvillingene er også litt sjenerte, når vi er på steder med mange mennesker. Og vi ønsker deg velkommen her i tråden vår.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Innrømmer ble litt dur på esken Lego loket sto oppe bruke borrelås feste esken Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april Forfatter Del Skrevet 2. april MR SPEED skrev (Akkurat nå): Innrømmer ble litt dur på esken Lego loket sto oppe bruke borrelås feste esken Cassidy Tvillingene blir også litt sure på puslespillesker, når vi sliter med å få av plastikken utenpå eskene. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene blir også litt sure på puslespillesker, når vi sliter med å få av plastikken utenpå eskene. Saks da Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april Forfatter Del Skrevet 2. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Saks da Cassidy Tvillingene er redde for å stikke hull i eskene, derfor liker vi ikke å bruke sakser.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er redde for å stikke hull i eskene, derfor liker vi ikke å bruke sakser.😊😊 Er papp i esken Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april Forfatter Del Skrevet 2. april MR SPEED skrev (Akkurat nå): Er papp i esken Cassidy Tvillingene liker ikke å ødelegge eskene siden det er så fine esker, og vi har opplevd å stikke hull i de når vi brukte sakser. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 timer siden): Cassidy Tvillingene er redde for å stikke hull i eskene, derfor liker vi ikke å bruke sakser. Enig. Har gjort blemme der en gang i tiden og klippet sunt noe i en pakke. Etter det har jeg hatt liggende et barberblad og bruker det på spesielt vanskelige pakninger. Det er lettere ved å forsiktig lage snitt med et sylskarpt barberblad. Da går resten som regel ganske greit 🙂 Kan også bruke skalpell eller stanley kniv. Kommer litt an på hvordan pakningen er 🙂 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå