Entern Skrevet 26. mars Del Skrevet 26. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Det går bra, Cassidy Tvillingene finner alltid på noe annet å gjøre.😊😊 Ja det gjør dere nok 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Forfatter Del Skrevet 26. mars Entern skrev (1 time siden): Ja det gjør dere nok 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene finner alltid på noe å gjøre vi.😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. mars Del Skrevet 26. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Cassidy Tvillingene finner alltid på noe å gjøre vi.😊😊 Ja det gjør dere 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Forfatter Del Skrevet 26. mars Entern skrev (6 minutter siden): Ja det gjør dere 😊😊☺️☺️ Ja Cassidy Tvillingene har mange hobbyer.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Forfatter Del Skrevet 26. mars Cassidy Tvillingene innrømmer at vi synes at det skal bli godt og avslappende med en påske uten puslespillmaraton.😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. mars Del Skrevet 26. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene innrømmer at vi synes at det skal bli godt og avslappende med en påske uten puslespillmaraton.😊😊 Ja dere finner nok på noe annet moro å gjøre 😊😊☺️☺️👍👍 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (21 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene har mange hobbyer.🥰🥰 Det er bra å ha mange hobbyer 😊😊👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Forfatter Del Skrevet 26. mars Entern skrev (Akkurat nå): Ja dere finner nok på noe annet moro å gjøre 😊😊☺️☺️👍👍 Det er bra å ha mange hobbyer 😊😊👍👍 Det er Cassidy Tvillingene helt enige i.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Forfatter Del Skrevet 27. mars Cassidy Tvillingene innrømmer at vi begge to har komt i skikkelig påskemodus nå.🐥🐥🐤🐤🐣🐣 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 timer siden): Cassidy Tvillingene innrømmer at vi begge to har komt i skikkelig påskemodus nå.🐥🐥🐤🐤🐣🐣 Jeg også. Jeg innrømmer også at det er kjempefint å ha påskeferie 🐤🐣🐥🐰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Forfatter Del Skrevet 27. mars Entern skrev (2 timer siden): Jeg også. Jeg innrømmer også at det er kjempefint å ha påskeferie 🐤🐣🐥🐰 Cassidy Tvillingene liker veldig godt påsken.🐥🐥🐤🐤🐣🐣 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker veldig godt påsken.🐥🐥🐤🐤🐣🐣 Jeg også 🐥🐣🐤🐰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Forfatter Del Skrevet 27. mars Entern skrev (7 timer siden): Jeg også 🐥🐣🐤🐰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Forfatter Del Skrevet 27. mars Cassidy Tvillingene innrømmer at vi to liker påsken mye bedre enn julen.👨🦰👩🦰😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Forfatter Del Skrevet 28. mars Entern skrev (1 time siden): Kalkun er godt 😋 Cassidy Tvillingene er helt enige.😋😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Forfatter Del Skrevet 28. mars Cassidy Tvillingene innrømmer at vi har kost oss med Fish and Chips og Brus nå i sted.🐟🐟🍟🍟🥤🥤😋😋 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Jeg hater å skolde mandler, men elsker hjemmelaget, litt grov edelmarsipan 😁 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Forfatter Del Skrevet 28. mars Cassidy Tvillingene innrømmer at vi liker påskemarsipan bedre enn julemarsipan på grunn av det gule fyllet inni.😋😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Forfatter Del Skrevet 29. mars Cassidy Tvillingene innrømmer at vi ikke har vært på McDonalds og kjøpt oss hver vår doble Quarter Pounder meny i dag. For bussen som vi pleier å ta inn til Bergen sentrum når vi går på Mc`ærn, den bussen går ikke på langfredag siden det er søndagsruter i dag. Så derfor stekte vi burgere og pommes hjemme i dag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (29 minutter siden): Cassidy Tvillingene innrømmer at vi ikke har vært på McDonalds og kjøpt oss hver vår doble Quarter Pounder meny i dag. For bussen som vi pleier å ta inn til Bergen sentrum når vi går på Mc`ærn, den bussen går ikke på langfredag siden det er søndagsruter i dag. Så derfor stekte vi burgere og pommes hjemme i dag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋 Ble sikkert like godt 🍔🍔😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå