Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. mai Forfatter Del Skrevet 24. mai Cassidy Tvillingene innrømmer at vi synes at det er godt at det er overskyet og litt regn i Bergen i dag, sånn at vi slipper unna solsteiken.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. mai Del Skrevet 24. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Cassidy Tvillingene innrømmer at vi synes at det er godt at det er overskyet og litt regn i Bergen i dag, sånn at vi slipper unna solsteiken.😊😊 https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/marin-hetebolge-kan-gi-kjottetende-bakterier/16710399/ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. mai Forfatter Del Skrevet 24. mai MR SPEED skrev (1 minutt siden): https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/marin-hetebolge-kan-gi-kjottetende-bakterier/16710399/ Det er skummelt men Cassidy Tvillingene stoler på at mattilsynet passer på og fjerner kjøttet som blir dårlig. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. mai Del Skrevet 24. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Det er skummelt men Cassidy Tvillingene stoler på at mattilsynet passer på og fjerner kjøttet som blir dårlig. Egg cc 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. mai Forfatter Del Skrevet 24. mai MR SPEED skrev (13 minutter siden): Egg cc Cassidy Tvillingene stoler på at de fjerner både kjøtt og egg som er dårlig.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Jeg innrømmer meg til sengs nå. 😴🥱💤🥱💤💤😴😴🥱 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mai Forfatter Del Skrevet 25. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Jeg innrømmer meg til sengs nå. 😴🥱💤🥱💤💤😴😴🥱 Cassidy Tvillingene innrømmer at da ønsker vi deg God Tur til Drømmeland.😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Innrømmer at i dag står jeg visst opp tidlig selv om det er lørdag 😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mai Forfatter Del Skrevet 25. mai Entern skrev (Akkurat nå): Innrømmer at i dag står jeg visst opp tidlig selv om det er lørdag 😊 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Innrømmer nå synes ROLLING STONES er like bra som sist gang 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mai Forfatter Del Skrevet 25. mai MR SPEED skrev (3 timer siden): Innrømmer nå synes ROLLING STONES er like bra som sist gang Cassidy Tvillingene innrømmer at vi er enige med deg der.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mai Forfatter Del Skrevet 25. mai MR SPEED skrev (3 timer siden): Innrømmer nå synes ROLLING STONES er like bra som sist gang Cassidy Tvillingene innrømmer at vi er enige med deg der.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene innrømmer at vi er enige med deg der.♥️♥️ DOBBEL POST FRA MEG Å DERE Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene innrømmer at vi er enige med deg der.♥️♥️ DOBBEL POST FRA MEG Å DERE Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mai Forfatter Del Skrevet 25. mai MR SPEED skrev (3 timer siden): DOBBEL POST FRA MEG Å DERE DOBBEL POST FRA MEG Å DERE Internett falt ut hos Cassidy Tvillingene da vi skulle poste og derfor ble det dobbelpost.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Internett falt ut hos Cassidy Tvillingene da vi skulle poste og derfor ble det dobbelpost.😊😊 Da ble dobbel post som nå lykke til med deres dobbel posting Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Internett falt ut hos Cassidy Tvillingene da vi skulle poste og derfor ble det dobbelpost.😊😊 Da ble dobbel post som Nå lykke til med deres dobbel posting 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mai Forfatter Del Skrevet 25. mai MR SPEED skrev (15 minutter siden): Da ble dobbel post som nå lykke til med deres dobbel posting Da ble dobbel post som Nå lykke til med deres dobbel posting Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Innrømmer at jeg spiste litt mye is i kveld. Men det er så sinnsykt digg 😁😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mai Forfatter Del Skrevet 25. mai Trippelure skrev (2 minutter siden): Innrømmer at jeg spiste litt mye is i kveld. Men det er så sinnsykt digg 😁😋 Cassidy Tvillingene innrømmer at vi også Elsker iskrem.🍧🍧🍦🍦🍨🍨😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. mai Del Skrevet 26. mai Innrømmer jeg venta til cc hadde logget å skrive da @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. mai Del Skrevet 26. mai Jeg innrømmer at jeg våknet og sto opp tidlig (for en helgedag) og er trøtt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå