Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mai Forfatter Del Skrevet 16. mai Entern skrev (Akkurat nå): Helt enig 😊😊☺️☺️🍀🍀☘️☘️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Innrømmer er ikke ferdig sortert da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mai Forfatter Del Skrevet 16. mai Cassidy Tvillingene Innrømmer at vi hadde nett trøbbel i sted, men det ser ut som problemet er fikset nå.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Innrømmer ikke snop i morgen trur jeg da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mai Forfatter Del Skrevet 16. mai Cassidy Tvillingene innrømmer at vi skal grille i morgen.♨️♨️🌭🌭🌭🌭🍔🍔🍔🍔 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Jeg innrømmer at jeg skal til gammel tanta mi og spise 17.mai lunsj i morn. 🇧🇻🇧🇻🎉🎉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mai Forfatter Del Skrevet 16. mai Cassidy Tvillingene innrømmer at vi skal ha en stille og rolig 17. mai.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 17. mai Del Skrevet 17. mai Jeg innrømmer at jeg ikke har giddet å dra til byen og delta på noe 17.maifeiring siden grunnskola var over. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mai Forfatter Del Skrevet 17. mai N-4K0 skrev (43 minutter siden): Jeg innrømmer at jeg ikke har giddet å dra til byen og delta på noe 17.maifeiring siden grunnskola var over. Cassidy Tvillingene innrømmer at vi ikke heller deltok på noen 17.maifeiring etter at vi var ferdige på barneskolen.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. mai Del Skrevet 17. mai Samme her feiringen med potetgull pose 🤪 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mai Forfatter Del Skrevet 17. mai Cassidy Tvillingene innrømmer at vi har vært ute å grillet pølser og burgere i dag.♨️♨️🌭🌭🌭🌭🍔🍔🍔🍔😋😋 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. mai Del Skrevet 18. mai Innrømmer at det var godt med risgrøt til middag 😋 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mai Forfatter Del Skrevet 18. mai Cassidy Tvillingene innrømmer at vi er frustrere og irriterte over de stadige internettproblemene som vi støtt opplever her hos oss.😡😡😠😠😱😱 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Innrømmer at jeg trenger litt nettpauser innimellom. Hadde jeg vært like flink til å slå av tv`n, så hadde privatlivet mitt blitt mer strukturert. Jeg innrømmer at jeg kunne ha vært en bedre husmor, som med liv og lyst satte i gang med å vaske vinduene hver uke, men...det gjør jeg ikke. Jeg innrømmer det. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mai Forfatter Del Skrevet 19. mai Cassidy Tvillingene innrømmer at vi hadde en fin fisketur i dag, vi fikk to torsker hver.🐟🐟🐟🐟 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mai Forfatter Del Skrevet 19. mai Cassidy Tvillingene innrømmer at vi er glade for at det ikke har vært så altfor varmt i Bergen i dag.😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mai Forfatter Del Skrevet 20. mai Cassidy Tvillingene innrømmer at vi er ganske kresne begge to når det kommer til jordbær, for det er bare noen få typer jordbær vi liker. Vi synes ofte at det er kunstig smak på jordbær.🍓🍓😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. mai Del Skrevet 21. mai Innrømmer våkna opp nå klokka 06:30 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå