Trippelure Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Entern skrev (3 minutter siden): Tusen takk og helt enig 😊😊 diskusjon er best 😊😊👍👍 Tusen takk😊♥️🐶 håper du og Alfredo de Voffelure el Dogg har det bra 🐶😊 Tusen❤️takk 😊 vi har det bra og håper du også har det bra 🍀☘️😃🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mai Forfatter Del Skrevet 16. mai Trippelure skrev (7 minutter siden): Og jeg innrømmer at jeg har savnet deg og de vakre tegningene dine 😃🐶🥰 Cassidy Tvillingene Innrømmer at vi er helt enige.♥️♥️ Entern skrev (5 minutter siden): Tusen takk og helt enig 😊😊 diskusjon er best 😊😊👍👍 Tusen takk😊♥️🐶 håper du og Alfredo de Voffelure el Dogg har det bra 🐶😊 Cassidy Tvillingene innrømmer at vi liker best å sende å få godmorgenhilsener av deg her på Diskusjon.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mai Forfatter Del Skrevet 16. mai Trippelure skrev (2 minutter siden): Tusen❤️takk 😊 vi har det bra og håper du også har det bra 🍀☘️😃🐶🥰 ♥️♥️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Trippelure skrev (6 minutter siden): Tusen❤️takk 😊 vi har det bra og håper du også har det bra 🍀☘️😃🐶🥰 Det var godt å høre 😊🐶 jeg har det bra, besøker fattern 😊👍 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene Innrømmer at vi er helt enige.♥️♥️ Cassidy Tvillingene innrømmer at vi liker best å sende å få godmorgenhilsener av deg her på Diskusjon.🥰🥰 Ja de godmorgenhilsenene må vi aldri slutte med 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden): Cassidy Tvillingene Innrømmer at vi er helt enige.♥️♥️ Cassidy Tvillingene innrømmer at vi liker best å sende å få godmorgenhilsener av deg her på Diskusjon.🥰🥰 Enighetsgjengen 🐶🥰🥳 Entern skrev (12 minutter siden): Det var godt å høre 😊🐶 jeg har det bra, besøker fattern 😊👍 Det høres koselig ut, du får hilse din far fra Alfred og meg 😃🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Trippelure skrev (Akkurat nå): Enighetsgjengen 🐶🥰🥳 Det høres koselig ut, du får hilse din far fra Alfred og meg 😃🐶🥰 Det skal jeg 😊🐶takk😊🐶 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Entern skrev (Akkurat nå): Det skal jeg 😊🐶takk😊🐶 Bare hyggelig, håper dere får en fin 17mai 🇧🇻 og pinse sammen 🍀☘️😊😊🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Trippelure skrev (Akkurat nå): Bare hyggelig, håper dere får en fin 17mai 🇧🇻 og pinse sammen 🍀☘️😊😊🐶🥰 Tusen takk😊🐶håper du og Alfred også får en fin 17. mai og pinse 😊🐶 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mai Forfatter Del Skrevet 16. mai Entern skrev (58 minutter siden): Ja de godmorgenhilsenene må vi aldri slutte med 😊😊☺️☺️ Det er Cassidy Tvillingene helt enige med.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mai Forfatter Del Skrevet 16. mai Trippelure skrev (47 minutter siden): Enighetsgjengen 🐶🥰🥳 Det høres koselig ut, du får hilse din far fra Alfred og meg 😃🐶🥰 ♥️♥️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Det er Cassidy Tvillingene helt enige med.👨🦰👩🦰 De er veldig koselige 😊😊☺️☺️👍👍🍀🍀☘️☘️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mai Forfatter Del Skrevet 16. mai Entern skrev (1 minutt siden): De er veldig koselige 😊😊☺️☺️👍👍🍀🍀☘️☘️ Cassidy Tvillingene synes også at de er veldig hyggelige og koselige.👨🦰👩🦰😊😊🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes også at de er veldig hyggelige og koselige.👨🦰👩🦰😊😊🥰🥰 Kjempefin start på dagen 😊😊☺️☺️☘️☘️🍀🍀 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Entern skrev (55 minutter siden): Tusen takk😊🐶håper du og Alfred også får en fin 17. mai og pinse 😊🐶 Tusen❤️takk 😃 Vi skal gå tur i skogen og bade 🇧🇻🐶🥰 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Innrømmer savna han @Entern her 😄😄😄 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Trippelure skrev (15 minutter siden): Tusen❤️takk 😃 Vi skal gå tur i skogen og bade 🇧🇻🐶🥰 Det blir artig og koselig for begge to 😀🐶👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai MR SPEED skrev (6 minutter siden): Innrømmer savna han @Entern her 😄😄😄 Innrømmer at jeg har savna deg og 😀😀😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mai Forfatter Del Skrevet 16. mai Entern skrev (25 minutter siden): Kjempefin start på dagen 😊😊☺️☺️☘️☘️🍀🍀 Cassidy Tvillingene synes at det er en kjempefinstart på dagen vi.😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at det er en kjempefinstart på dagen vi.😊😊 Helt enig 😊😊☺️☺️🍀🍀☘️☘️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå