Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mai 2024 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2024 Sviskepott skrev (1 minutt siden): Syns at de kristelige røde dagene skulle ha vært fritt til å bestemme over selv. Ille at et fåtall skal bestemme over alle oss andre som gjerne bare vil fortsette å leve et helt vanlig liv. Cassidy Tvillingene synes at dette er kloke og sanne ord, og vi er helt enige med deg. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. mai 2024 Del Skrevet 9. mai 2024 Innrømmer JBL TOUR PRO 2 får vont øra bruke jeg snur opp ned bedre bass bytter på 2 øre proper jeg har fått 110% dilla THE ROLLING STONES NÅ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mai 2024 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2024 MR SPEED skrev (2 minutter siden): Innrømmer JBL TOUR PRO 2 får vont øra bruke jeg snur opp ned bedre bass bytter på 2 øre proper jeg har fått 110% dilla THE ROLLING STONES NÅ Cassidy Tvillingene innrømmer at vi digger den logoen der.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. mai 2024 Del Skrevet 9. mai 2024 Innrømmer tok en real slurk burn mens hører på Brown Sugar 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mai 2024 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2024 MR SPEED skrev (2 minutter siden): Innrømmer tok en real slurk burn mens hører på Brown Sugar Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. mai 2024 Del Skrevet 10. mai 2024 Nå innrømmer jeg at jeg er dau trøtt nå. Góðan nótt folk. 😴😴💤💤😴💤 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mai 2024 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2024 TheDarkSycamore - SCM skrev (6 minutter siden): Nå innrømmer jeg at jeg er dau trøtt nå. Góðan nótt folk. 😴😴💤💤😴💤 Cassidy Tvillingene innrømmer at da ønsker vi deg en Godnatt vår gode venn @TheDarkSycamore - SCM😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. mai 2024 Del Skrevet 10. mai 2024 Innrømmer da lyst på oste grill 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mai 2024 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2024 MR SPEED skrev (2 timer siden): Innrømmer da lyst på oste grill Cassidy Tvillingene innrømmer at vi også har lyst på ostegrill.😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 12. mai 2024 Del Skrevet 12. mai 2024 Jeg forstår godt at MGP låta til Gåte kom på sisteplass. 2 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mai 2024 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2024 Cassidy Tvillingene innrømmer at vi to har absolutt null interesse for MGP.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. mai 2024 Del Skrevet 12. mai 2024 Innrømmer den ROLLING STONES sangen er veldig flott sang miner om THE BEATLES ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mai 2024 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2024 MR SPEED skrev (34 minutter siden): Innrømmer den ROLLING STONES sangen er veldig flott sang miner om THE BEATLES ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Cassidy Tvillingene innrømmer at vi er helt enige med deg.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. mai 2024 Del Skrevet 13. mai 2024 (endret) Innrømmer jeg skal ha egg og kaviar til frokost Endret 13. mai 2024 av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mai 2024 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2024 Cassidy Tvillingene innrømmer at vi skal ha sushi til lunsj.🥢🥢🍣🍣😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mai 2024 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2024 Cassidy Tvillingene innrømmer at vi har sovet godt i ettermiddag.😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. mai 2024 Del Skrevet 15. mai 2024 Innrømmer spist blåbær i dag 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. mai 2024 Del Skrevet 15. mai 2024 Jeg innrømmer at jeg ble solbrent i går, for glemte å smøre meg og hadde heller ikke kjøpt solkrem i år. Kjøpte solkrem i dag, og klarte å få den til å havne i bunnen av sekken med mange tunge ting oppå seg... Hurraaaaa.... solkrem i hele sekken og måtte vaske alt jeg hadde handlet, samt kaste noe 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mai 2024 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2024 Cassidy Tvillingene innrømmer at det har vært veldig varmt i Bergen i dag.🥵🥵 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå