TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars MR SPEED skrev (1 time siden): Innrømmer @TheDarkSycamore - SCM jeg drikker burn nå 🥰 å du sa du ikke drakk drikker energidrikk da red bull ❤️ er ikke farlig å si det null respons i pm 😢😢👎👎 Jeg har aldri sagt at jeg ikke drikker energidrikke. 🙄 Har kun sagt at jeg drikker ikke ofte energidrikke. Drikker energidrikke ca annenhver 2.-3. måned. 🤗 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Ok den er grei @TheDarkSycamore - SCM 👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mars Forfatter Del Skrevet 4. mars Vi innrømmer at vi drikker mye mindre energidrikk nå enn hva vi gjorde da vi var tenåringer. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. mars Del Skrevet 5. mars Innrømmer drakk 3 burn i går jeg var tom for cola da 😢 sugde etter koffein i går er som angst er jo cola halo liker da😢 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. mars Forfatter Del Skrevet 5. mars Vi innrømmer at vi synes at det blåser og regner kraftig her i Bergen i dag.🌬️🌬️🌧️🌧️☔☔ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Innrømmer ble slapp nå så da slutter jeg spamme dere 2 som dere sier @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mars Forfatter Del Skrevet 7. mars MR SPEED skrev (42 minutter siden): Innrømmer ble slapp nå så da slutter jeg spamme dere 2 som dere sier @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Vi innrømmer at vi liker å høre det.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 timer siden): Vi innrømmer at vi liker å høre det.♥️♥️ Yes dere liker det her bedre Trykk her bare her 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mars Forfatter Del Skrevet 7. mars MR SPEED skrev (10 minutter siden): Yes dere liker det her bedre Trykk her bare her Vi Elsker George.♥️♥️♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. mars Forfatter Del Skrevet 8. mars Vi innrømmer at vi koser oss med Brus nå.🥤🥤😋😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Forfatter Del Skrevet 15. mars Vi innrømmer at vi har sovet godt i dag.🥱🥱😴😴💤💤 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Innrømmer sovet veldig bra nå dag å natt 😁😁 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Forfatter Del Skrevet 15. mars Vi innrømmer at vi er lysvåkne nå.😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Forfatter Del Skrevet 15. mars Vi innrømmer at vi ser det.😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Innrømmer i dag kunde vært bedre arg nei nei ikke sint her er DNB nå arg 😡 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Forfatter Del Skrevet 23. mars Vi innrømmer at vi koser oss med Brus nå.🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Innrømmer drakk apesinnjuse sur delus da 😵💫 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå