Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. november Forfatter Del Skrevet 10. november Vi innrømmer at vi likte å at vi fikk @MR SPEED til å le.🤣🤣👍👍 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 11. november Del Skrevet 11. november Jeg innrømmer at C&C`s innrømmelse fikk meg til å trekke på smilebåndet også. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. november Forfatter Del Skrevet 11. november Vi innrømmer at nå skal vi snart ta en liten lur.🥱🥱😴😴💤💤 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. november Del Skrevet 11. november (endret) Må innrømme at jeg gleder meg til jul igjen. En koselig tid for å senke skuldrene i godt atmosfære. Endret 11. november av Theo343 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. november Del Skrevet 11. november Innrømmer att jeg hører paint killer av Judas PRIEST 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. november Forfatter Del Skrevet 11. november Vi innrømmer at vi synes at det er hyper mye posting i trådene nå for tiden.😉😉 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet torsdag kl 09:57 Del Skrevet torsdag kl 09:57 Innrømmer at jeg digger Judas Priest. 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet torsdag kl 10:32 Del Skrevet torsdag kl 10:32 Jeg innrømmer at jeg vurderer å kjøpe meg noen gode heldekkende øretelefoner nå før jul. 😎 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 17:51 Forfatter Del Skrevet torsdag kl 17:51 Vi innrømmer at vi ikke ser frem til vinteren, vi liker ikke snø, is og kulde. Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet torsdag kl 18:02 Del Skrevet torsdag kl 18:02 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Vi innrømmer at vi ikke ser frem til vinteren, vi liker ikke snø, is og kulde. Innrømmer det samme. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 18:04 Forfatter Del Skrevet torsdag kl 18:04 VULPES ZERDA skrev (1 minutt siden): Innrømmer det samme. 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet lørdag kl 08:01 Del Skrevet lørdag kl 08:01 Jeg innrømmer at jeg ser frem til ferske boller med rosiner. Jeg er enkel å glede. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 11:53 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 11:53 Sviskepott skrev (3 timer siden): Jeg innrømmer at jeg ser frem til ferske boller med rosiner. Jeg er enkel å glede. Vi innrømmer at vi også liker ferske rosinboller.😋😋 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå