Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. november Forfatter Del Skrevet 10. november Vi innrømmer at vi likte å at vi fikk @MR SPEED til å le.🤣🤣👍👍 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 11. november Del Skrevet 11. november Jeg innrømmer at C&C`s innrømmelse fikk meg til å trekke på smilebåndet også. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. november Forfatter Del Skrevet 11. november Vi innrømmer at nå skal vi snart ta en liten lur.🥱🥱😴😴💤💤 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. november Del Skrevet 11. november (endret) Må innrømme at jeg gleder meg til jul igjen. En koselig tid for å senke skuldrene i godt atmosfære. Endret 11. november av Theo343 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. november Del Skrevet 11. november Innrømmer att jeg hører paint killer av Judas PRIEST 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. november Forfatter Del Skrevet 11. november Vi innrømmer at vi synes at det er hyper mye posting i trådene nå for tiden.😉😉 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 14. november Del Skrevet 14. november Innrømmer at jeg digger Judas Priest. 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 14. november Del Skrevet 14. november Jeg innrømmer at jeg vurderer å kjøpe meg noen gode heldekkende øretelefoner nå før jul. 😎 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. november Forfatter Del Skrevet 14. november Vi innrømmer at vi ikke ser frem til vinteren, vi liker ikke snø, is og kulde. Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 14. november Del Skrevet 14. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Vi innrømmer at vi ikke ser frem til vinteren, vi liker ikke snø, is og kulde. Innrømmer det samme. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. november Forfatter Del Skrevet 14. november VULPES ZERDA skrev (1 minutt siden): Innrømmer det samme. 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 16. november Del Skrevet 16. november Jeg innrømmer at jeg ser frem til ferske boller med rosiner. Jeg er enkel å glede. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. november Forfatter Del Skrevet 16. november Sviskepott skrev (3 timer siden): Jeg innrømmer at jeg ser frem til ferske boller med rosiner. Jeg er enkel å glede. Vi innrømmer at vi også liker ferske rosinboller.😋😋 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå