Sviskepott Skrevet 14. juli Rapporter Del Skrevet 14. juli Jeg liker ikke sko med syltynn såle som klikker på asfalten når jeg går. Jeg må ha skikkelige heftige såler med spor. Traktorsviska har talt. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juli Cassidy Tvillingene innrømmer at joggesko er favoritt skoene våre.👟👟👟👟🥰🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. juli Rapporter Del Skrevet 14. juli Jeg har brukt opp likes igjen 😑 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juli Entern skrev (8 minutter siden): Jeg har brukt opp likes igjen 😑 Cassidy Tvillingene synes at vi synes at det er skikkelig kjipt. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. juli Rapporter Del Skrevet 14. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (43 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at vi synes at det er skikkelig kjipt. Ja det synes jeg og 🥲🥲 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juli Entern skrev (59 minutter siden): Ja det synes jeg og 🥲🥲 Cassidy Tvillingene tenker at du får gi oss mer hjerteemojier i stedet for hjerelikes nå som du har brukt opp likeskvoten din.😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. juli Rapporter Del Skrevet 15. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 timer siden): Cassidy Tvillingene tenker at du får gi oss mer hjerteemojier i stedet for hjerelikes nå som du har brukt opp likeskvoten din.😊😊 Det var en god idé😊😊☺️☺️💚💚💛💛 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. juli Rapporter Del Skrevet 15. juli Innrømmer skal bygge videre på Titanic siden 1 kjøpe deler ta ut de 3 å se hvem deler jeg trenger 2 bygge 3 ta bilder ❤️4 først er det mange andre bygg som går foran 5 exe må finne byggebeskrivelsen papir utgave ikke digital av selveste transformers optimus prime da 😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juli MR SPEED skrev (40 minutter siden): Innrømmer skal bygge videre på Titanic siden 1 kjøpe deler ta ut de 3 å se hvem deler jeg trenger 2 bygge 3 ta bilder ❤️4 først er det mange andre bygg som går foran 5 exe må finne byggebeskrivelsen papir utgave ikke digital av selveste transformers optimus prime da 😀 ♥️♥️ Entern skrev (5 timer siden): Det var en god idé😊😊☺️☺️💚💚💛💛 Cassidy Tvillingene innrømmer at vi får noen gode ideer av og til.😊😊 1 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 16. juli Rapporter Del Skrevet 16. juli Innrømmer at det var fint å komme tilbake til jobb, etter ferien. 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juli Cassidy Tvillingene innrømmer at vi er fornøyde med overskyet oppholdsvær og 15-20 varmegrader.😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. juli Rapporter Del Skrevet 17. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 timer siden): Cassidy Tvillingene innrømmer at vi er fornøyde med overskyet oppholdsvær og 15-20 varmegrader.😊😊 Det innrømmer jeg at jeg og er fornøyd med 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli Entern skrev (2 timer siden): Det innrømmer jeg at jeg og er fornøyd med 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene innrømmer at vi synes at overskyet oppholdsvær og 15-20 varmegrader er helt perfekt vær og temperaturer for oss.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. juli Rapporter Del Skrevet 17. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (35 minutter siden): Cassidy Tvillingene innrømmer at vi synes at overskyet oppholdsvær og 15-20 varmegrader er helt perfekt vær og temperaturer for oss.👨🦰👩🦰👍👍 Enig 😊😊☺️☺️ Jeg innrømmer at jeg synes det var litt teit at det begynte å regne når jeg og fattern var på tur 🌧️🌧️🥲🥲 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 17. juli Rapporter Del Skrevet 17. juli De sier at folk trekker til handlesentre i slik smådårlig vær, så noen har da tjent litt kroner denne sommeren. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli Entern skrev (6 timer siden): Enig 😊😊☺️☺️ Jeg innrømmer at jeg synes det var litt teit at det begynte å regne når jeg og fattern var på tur 🌧️🌧️🥲🥲 Cassidy Tvillingene innrømmer at sånt er helt typisk, at når man først skal på tur så åpner slusene seg og regnet høljer ned.🌧️🌧️☔☔ Sviskepott skrev (3 timer siden): De sier at folk trekker til handlesentre i slik smådårlig vær, så noen har da tjent litt kroner denne sommeren. Cassidy Tvillingene innrømmer at vi tenker at handlesentrene har tjent mye penger på oss nå i denne regnfulle sommeren.🤑🤑 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. juli Rapporter Del Skrevet 17. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene innrømmer at sånt er helt typisk, at når man først skal på tur så åpner slusene seg og regnet høljer ned.🌧️🌧️☔☔ Cassidy Tvillingene innrømmer at vi tenker at handlesentrene har tjent mye penger på oss nå i denne regnfulle sommeren.🤑🤑 Ja det er helt typisk 🌧️🌧️ Ja det tror jeg og 😲😲 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. juli Rapporter Del Skrevet 17. juli Sviskepott skrev (3 timer siden): De sier at folk trekker til handlesentre i slik smådårlig vær, så noen har da tjent litt kroner denne sommeren. Haha det kan jeg godt tenke meg 😲 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli Entern skrev (3 minutter siden): Ja det er helt typisk 🌧️🌧️ Ja det tror jeg og 😲😲 Cassidy Tvillingene har også opplevd det flere ganger at regnet øker skikkelig når vi skal gå på tur enten i skogen eller på fjellet.🌧️🌧️☔☔ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. juli Rapporter Del Skrevet 17. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har også opplevd det flere ganger at regnet øker skikkelig når vi skal gå på tur enten i skogen eller på fjellet.🌧️🌧️☔☔ Kjempetypisk 🌧️🌧️😭😭 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå