TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. juli Del Skrevet 3. juli (endret) Nå innrømmer jeg at jeg er piss trøtt. Endret 3. juli av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juli Forfatter Del Skrevet 3. juli TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Nå innrømmer jeg at jeg er piss trøtt. Cassidy Tvillingene innrømmer at da ønsker vi deg en Godnatt.😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. juli Del Skrevet 4. juli Innrømme kjøpt Lego for nesten 10.000.kr 1 uke 2 uker 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juli Forfatter Del Skrevet 4. juli Cassidy Tvillingene innrømmer at vi har kost oss med Fish and Chips og Brus nå i sted.🐟🐟🍟🍟🥤🥤😋😋 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juli Del Skrevet 5. juli (endret) Innrømmer at det er helt utrolig at en pytonslange kan spise et menneske. Det er sjeldent at det skjer, men det kan skje. Slanger generelt er en fasinerende skapning, og takk og lov at pytonslanger ikke lever i Norge. Personer som er vorarefili vil elske og dra til Indonesia, med enveisbilett. https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/rPlVme/pytonslange-funnet-med-doed-kvinne-i-magen-i-indonesia Endret 5. juli av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. juli Del Skrevet 5. juli Innrømmer glemmer hva da husker ikke ☹️👎 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juli Forfatter Del Skrevet 5. juli Cassidy Tvillingene innrømmer at vi har sovet godt i dag.😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juli Forfatter Del Skrevet 5. juli Cassidy Tvillingene innrømmer at vi koser oss med brus nå.🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. juli Del Skrevet 5. juli Innrømmer att jeg begynt på ROLLING STONES igjen ☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juli Forfatter Del Skrevet 5. juli MR SPEED skrev (Akkurat nå): Innrømmer att jeg begynt på ROLLING STONES igjen ☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️ Cassidy Tvillingene innrømmer at vi digger å høre det.♥️♥️ Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 5. juli Del Skrevet 5. juli Føler det blir en lang høst i år den begynte i juni og varer sikkert til november. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juli Forfatter Del Skrevet 5. juli Cassidy Tvillingene innrømmer at vi ikke er sånn kjempeglade i sommervarme. Men nå har vi bare sånn 9-10 varmegrader her i Bergen om kveldene, så vi kunne tenkt oss litt høyere temperaturer.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. juli Del Skrevet 6. juli Innrømmer jeg hører på ROLLING STONES ☺️☺️❤️❤️👍👍😀😀😃😃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juli Forfatter Del Skrevet 6. juli MR SPEED skrev (3 timer siden): Innrømmer jeg hører på ROLLING STONES ☺️☺️❤️❤️👍👍😀😀😃😃 Cassidy Tvillingene Innrømmer at vi Digger det.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. juli Del Skrevet 13. juli @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) inrømmer fått skrive kløe nå 👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. juli Forfatter Del Skrevet 13. juli Cassidy Tvillingene innrømmer at vi har laget hjemmelagd Lemonade som vi skal drikke i varmen i dag.🍋🍋🥤🥤🧊🧊😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. juli Del Skrevet 13. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene innrømmer at vi har laget hjemmelagd Lemonade som vi skal drikke i varmen i dag.🍋🍋🥤🥤🧊🧊😋😋 Innrømmer dro av meg joggebuksa nå det ble varmt nå 👎 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. juli Forfatter Del Skrevet 13. juli Cassidy Tvillingene innrømmer at vi har følt oss kokt i varmen i dag, vi har hatt 27 varmegrader her i Bergen.🥵🥵 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 13. juli Del Skrevet 13. juli Innrømmer at i dag døste jeg av foran tv-skjermen og da jeg våknet ville jeg gå i seng og fullføre...men oppdaget klokka; det var jo ikke sent nok, så jeg venter litt til. 💤 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå