Sviskepott Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni MR SPEED skrev (4 timer siden): Jobber du mye du trenger ikke si hva da ☺️ Jeg er veldig anonym, så jeg må nok fortsette med å ikke si hva...men det finnes så mye som tar tid der ute. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juni Cassidy Tvillingene innrømmer at vi alltid blir glade når vi prater med våre forumvenner.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juni Cassidy Tvillingene innrømmer at vi har kost oss med kyllinglår, pommes frites og brus til kveldsmat nå i sted.🍗🍗🍗🍗🍟🍟🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni Skal av sted noen timer nå. Ting å gjøre. Snakkes. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni Innrømmer lyden På så null lyd 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni Cassidy Tvillingene innrømmer at vi har drukket ettermiddagskaffen vår nå.☕☕ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. juni Rapporter Del Skrevet 30. juni Jeg innrømmer at jeg sitter og spiser Stratos Salty Caramel. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni Cassidy Tvillingene innrømmer at vi synes at det er ganske irriterende at noen av trådene her på Diskusjon laster tregt opp. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. juli Rapporter Del Skrevet 3. juli Sviskepott skrev (På 23.6.2024 den 1:15 PM): Jeg er veldig anonym, så jeg må nok fortsette med å ikke si hva...men det finnes så mye som tar tid der ute. https://www.pressfire.no/artikkel/vi-har-punget-ut-mer-enn-200-milliarder-for-spill-vi-aldri-spiller 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli Cassidy Tvillingene innrømmer at vi har hatt en veldig travel dag i dag. Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 3. juli Rapporter Del Skrevet 3. juli Innrømmer at jeg er litt lei ferie nå, er jo ikke skikkelig sommer. Typisk at sommeren kommer når jeg begynner på jobb igjen 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli Cassidy Tvillingene innrømmer at vi tenker at det er sommeren som har reist på ferie nå vi.😉😉 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. juli Rapporter Del Skrevet 3. juli Jeg innrømmer at jeg er litt trøtt nå 🥱 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli MR SPEED skrev (4 minutter siden): GOOD natt dere 🥲 Entern skrev (3 minutter siden): Jeg innrømmer at jeg er litt trøtt nå 🥱 Cassidy Tvillingene ønsker dere en Godnatt våre gode venner @Entern og @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. juli Rapporter Del Skrevet 3. juli (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en Godnatt våre gode venner @Entern og @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱 God natt gode venner 😊😊☺️☺️ Endret 3. juli av Entern 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli Entern skrev (Akkurat nå): God natt gode venner 😊😊☺️☺️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du får sove godt vår gode venn.🥰🥰😊😊 1 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 3. juli Rapporter Del Skrevet 3. juli God natt, alle i hopa. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli Valkyrje. skrev (Akkurat nå): God natt, alle i hopa. Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg også en Godnatt @Valkyrje.😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå