Sviskepott Skrevet 18. juni Rapporter Del Skrevet 18. juni Jeg innrømmer at jeg er altfor lite her inne. Skulle vært her mye mer. Har lyst til det, men tiden strekker ikke så godt til. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juni Cassidy Tvillingene innrømmer at vi alltid synes at det er hyggelig og koselig å få besøk av deg her vår gode venn @Sviskepott♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 18. juni Rapporter Del Skrevet 18. juni Jeg innrømmer at det er hyggelig å bli møtt med vennlige ord. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juni Cassidy Tvillingene innrømmer at vi synes at Diskusjon er det beste forumet.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. juni Rapporter Del Skrevet 21. juni Innrømmer en ting tenk har på hvor er den transformels VOLTRON 😃 Lego sett 21311 prøve å finne prøve sier MR speed jeg har så mye Lego att jeg nesten går sur i setta se bilder skal bygge ikke i dag da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni MR SPEED skrev (6 minutter siden): Innrømmer en ting tenk har på hvor er den transformels VOLTRON 😃 Lego sett 21311 prøve å finne prøve sier MR speed jeg har så mye Lego att jeg nesten går sur i setta se bilder skal bygge ikke i dag da Cassidy Tvillingene innrømmer at vi synes at dette er skikkelige kule Legofigurer.😎😎🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 timer siden): Cassidy Tvillingene innrømmer at vi synes at dette er skikkelige kule Legofigurer.😎😎🥰🥰 Yes er enig der med dere2 CC ☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni (endret) Sviskepott skrev (På 18.6.2024 den 8:27 AM): Jeg innrømmer at jeg er altfor lite her inne. Skulle vært her mye mer. Har lyst til det, men tiden strekker ikke så godt til. Savner deg selv om jeg ikke sier noe…..du er en topp jente @Sviskepott gir deg de rosene her ❤️❤️☺️☺️ Endret 22. juni av MR SPEED 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juni MR SPEED skrev (2 timer siden): Yes er enig der med dere2 CC ☺️☺️ ♥️♥️ MR SPEED skrev (2 timer siden): Savner deg selv om jeg ikke sier noe…..du er en topp jente @Sviskepott gir deg de rosene her ❤️❤️☺️☺️ Cassidy Tvillingene Digger Legoroser.♥️♥️🌹🌹 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni (endret) Borte bra men hjemme best. Godt å komme hjem etter ferie Leste innlegget til @MR SPEED og det ble @sviskekompott. Men det er jo også ganske søtt. Endret 22. juni av Theo343 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juni Cassidy Tvillingene innrømmer at vi har kost oss med hver vår doble Quarter Pounder meny på McDonalds nå i ettermiddag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni Jeg innrømmer at jeg koste meg med pizza fra Domino’s i dag 😊 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni Sviskepott skrev (På 18.6.2024 den 8:27 AM): Jeg innrømmer at jeg er altfor lite her inne. Skulle vært her mye mer. Har lyst til det, men tiden strekker ikke så godt til. Jeg innrømmer at jeg og synes det hadde vært kjempefint hvis du var her mer 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 18.6.2024 den 6:59 PM): Cassidy Tvillingene innrømmer at vi synes at Diskusjon er det beste forumet.♥️♥️ Jeg innrømmer at det er jeg enig med dere i 😊😊👍👍 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juni Entern skrev (3 minutter siden): Jeg innrømmer at det er jeg enig med dere i 😊😊👍👍 ♥️♥️ Entern skrev (4 minutter siden): Jeg innrømmer at jeg og synes det hadde vært kjempefint hvis du var her mer 👨🦰👩🦰👍👍 Entern skrev (6 minutter siden): Jeg innrømmer at jeg koste meg med pizza fra Domino’s i dag 😊 😋😋🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Innrømmer gjespet nå 🥲 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni MR SPEED skrev (22 timer siden): Savner deg selv om jeg ikke sier noe…..du er en topp jente @Sviskepott gir deg de rosene her ❤️❤️☺️☺️ ...men i alle dager så hyggelig sagt av deg...tenke seg til å bli møtt med flotte roser fra hjertet...på en st.hans. ♥️ Tusen takk, snille MR.SPEED. Jeg gir deg et stort, valgfritt fantasi-lego som verden ikke har sett maken til. Entern skrev (13 timer siden): Jeg innrømmer at jeg og synes det hadde vært kjempefint hvis du var her mer Akkurat NÅ er jeg her mer. Takk for hyggelige ord. Skal forsøke. Ta meg i nakken og komme hit oftere. 1 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni (endret) Sviskepott skrev (5 minutter siden): ...men i alle dager så hyggelig sagt av deg...tenke seg til å bli møtt med flotte roser fra hjertet...på en st.hans. ♥️ Tusen takk, snille MR.SPEED. Jeg gir deg et stort, valgfritt fantasi-lego som verden ikke har sett maken til. Akkurat NÅ er jeg her mer. Takk for hyggelige ord. Skal forsøke. Ta meg i nakken og komme hit oftere. Jobber du mye du trenger ikke si hva da ☺️ Endret 23. juni av MR SPEED 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Sviskepott skrev (38 minutter siden): ...men i alle dager så hyggelig sagt av deg...tenke seg til å bli møtt med flotte roser fra hjertet...på en st.hans. ♥️ Tusen takk, snille MR.SPEED. Jeg gir deg et stort, valgfritt fantasi-lego som verden ikke har sett maken til. Akkurat NÅ er jeg her mer. Takk for hyggelige ord. Skal forsøke. Ta meg i nakken og komme hit oftere. Veldig fint å se deg her håper du kommer innom oftere alltid veldig koselig å se deg 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juni Cassidy Tvillingene innrømmer at vi alltid er glade for å se @Sviskepott her på Diskusjon.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå