VULPES ZERDA Skrevet 2. juni Rapporter Del Skrevet 2. juni Jeg er veldig glad i varme sommerdager. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni Valkyrje. skrev (1 minutt siden): Jeg er veldig glad i varme sommerdager. Cassidy Tvillingene har begge to rødt hår og melkehvit hud så vi tåler veldig lite sol og varme før vi blir solbrente.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juni Rapporter Del Skrevet 2. juni innrømmer er super glad i de nøttene her 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. juni Rapporter Del Skrevet 2. juni Valkyrje. skrev (23 minutter siden): Jeg er veldig glad i varme sommerdager. Jeg er født i Mørkets og Nattens Land* så sterk sol og varme er ikke noe for meg, innrømmer at det blir veldig intenst 🥵 *=fra diktet «Cimmeria, Land of Darkness and the Night» av Robert E. Howard 😊 ganske greit å finne på internett, er såvidt jeg vet public domain eller der omkring 😀 tror du hadde likt det 😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni MR SPEED skrev (8 minutter siden): innrømmer er super glad i de nøttene her Cassidy Tvillingene innrømmer at vi er helt enige med deg.😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni Entern skrev (Akkurat nå): Jeg er født i Mørkets og Nattens Land* så sterk sol og varme er ikke noe for meg, innrømmer at det blir veldig intenst 🥵 *=fra diktet «Cimmeria, Land of Darkness and the Night» av Robert E. Howard 😊 ganske greit å finne på internett, er såvidt jeg vet public domain eller der omkring 😀 tror du hadde likt det 😊 Cassidy Tvillingene innrømmer at vi liker oss best i skogen under en skygge når solen steiker på himmelen om sommeren.🌲🌲🌳🌳👨🦰👩🦰👍👍 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. juni Rapporter Del Skrevet 2. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene innrømmer at vi liker oss best i skogen under en skygge når solen steiker på himmelen om sommeren.🌲🌲🌳🌳👨🦰👩🦰👍👍 Det er jeg helt enig i 😀😀👍👍🌲🌲🌳🌳 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni Entern skrev (2 minutter siden): Det er jeg helt enig i 😀😀👍👍🌲🌲🌳🌳 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 4. juni Rapporter Del Skrevet 4. juni Tror ikke at jeg hadde kunnet trives med lyset de har nordpå. Trenger jevn tilgang hele året. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni Cassidy Tvillingene innrømmer at vi fikk noen store torsker på fisketuren vår i dag.👨🦰👩🦰🎣🎣🐟🐟🐟🐟👍👍 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 4. juni Rapporter Del Skrevet 4. juni Jeg er glad jeg bor langs kysten sør i landet. Og jeg gleder meg til makrell middag. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni Cassidy Tvillingene innrømmer at vi gleder oss til midten av juli for da begynner makrellsesongen, og den varer hele august og godt uti september.🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. juni Rapporter Del Skrevet 7. juni Innrømmer angsten er over nå men kommer sikkert garantert til bake 😡 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni MR SPEED skrev (6 timer siden): Innrømmer angsten er over nå men kommer sikkert garantert til bake 😡 Cassidy Tvillingene tenker mye på deg.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. juni Rapporter Del Skrevet 7. juni Innrømmer den her var stor da den levde da Trykka da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni MR SPEED skrev (10 minutter siden): Innrømmer den her var stor da den levde da Trykka da Cassidy Tvillingene synes at den var Gigantisk vi. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. juni Rapporter Del Skrevet 7. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene tenker mye på deg.♥️♥️ Takk tusen takk CC @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 👍👍❤️❤️♥️♥️😃😃☺️☺️😍😍😊😊😄😄😉😉😀😀😊😊😄😄😃😃😀😀😆😆☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni MR SPEED skrev (Akkurat nå): Takk tusen takk CC @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 👍👍❤️❤️♥️♥️😃😃☺️☺️😍😍😊😊😄😄😉😉😀😀😊😊😄😄😃😃😀😀😆😆☺️☺️ ♥️♥️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. juni Rapporter Del Skrevet 7. juni Innrømmer var så dum la barber maskinen i en Lego eske så har glemt hvem Lego eske har jo litt mange Lego esker da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni MR SPEED skrev (3 minutter siden): Innrømmer var så dum la barber maskinen i en Lego eske så har glemt hvem Lego eske har jo litt mange Lego esker da Oisann, da forstår Cassidy Tvillingene at det kan være vanskelig å finne den.🤔🤔 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå