Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mai MR SPEED skrev (16 minutter siden): @TheDarkSycamore - SCM @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) https://dinside.dagbladet.no/data/innforer-passordfri-innlogging/76020359 Cassidy Tvillingene abonnerer ikke på aviser på nettet, og vi bruker aldri mobiler på nettet vi bruker bare pc.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 timer siden): Cassidy Tvillingene abonnerer ikke på aviser på nettet, og vi bruker aldri mobiler på nettet vi bruker bare pc.😊😊 Vet det da cc til dagens innrømmelse spiser en salat nå 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni MR SPEED skrev (1 time siden): Vet det da cc til dagens innrømmelse spiser en salat nå Cassidy Tvillingene synes at salat er digg.🥗🥗😋😋 Vi innrømmer at vi drikker hver vår Cappuccino nå.☕☕ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Innrømmer sett varme gradene her ute nå 24 varmegrader. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni Cassidy Tvillingene innrømmer at vi har lettskyet og 14 varmegrader her i Bergen nå i kveld.😊😊 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Jeg innrømmer at jeg spiser iskrem og er lykkelig... 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni Cassidy Tvillingene innrømmer at vi snart skal spise potetgull nå.🟡🟡😋😋 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Jeg innrømmer at jeg har spist pannekaker nå 🥞😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni Cassidy Tvillingene innrømmer at vi drikker brus nå.🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni innrømmer jeg hører på rolling stones å kommet til plate 1x4 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni Cassidy Tvillingene innrømmer at vi synes at du har en skikkelig bra musikksmak @MR SPEED♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni MR SPEED skrev (6 minutter siden): innrømmer trøtt nå 😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juni Rapporter Del Skrevet 2. juni innrømmer det tar tid å ta ut lego deler 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni Cassidy Tvillingene innrømmer at vi spiser iskrem nå.🍦🍦😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juni Rapporter Del Skrevet 2. juni (endret) innrømmer ny rekord 26 følles som 27 deilige varme grader ny rekord dere slå den da Endret 2. juni av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni Cassidy Tvillingene innrømmer at vi har 14 varmegrader og overskyet her i Bergen nå.☁️☁️😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juni Rapporter Del Skrevet 2. juni Innrømmer trur jeg har hørt ca en måned på ROLLING STONES nå i et 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni Cassidy Tvillingene innrømmer at vi ikke er noe særlig glade i varmesommerdager.😊😊 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 2. juni Rapporter Del Skrevet 2. juni Jeg gleder meg til fotball EM. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå