Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. april Forfatter Del Skrevet 23. april MR SPEED skrev (Akkurat nå): Innrømmer mobilen går ofte i gulvet har vært før heldig så den ikke blitt ødelagt 👍 Cassidy Tvillingene synes at det er bra at den ikke har blitt ødelagt. 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. april Del Skrevet 23. april 29 minutes ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said: Cassidy Tvillingene innrømmer at vi får en litt travel dag i morgen.😊😊 Hvorfor det da? Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. april Del Skrevet 23. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (30 minutter siden): Cassidy Tvillingene innrømmer at vi får en litt travel dag i morgen.😊😊 Oisann, håper dagen blir hyggelig likevel 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. april Forfatter Del Skrevet 23. april Quakecry skrev (Akkurat nå): Hvorfor det da? Cassidy Tvillingene skal både til fastlegen, psykologen og tannlegen i morgen. Så det blir en litt travel dag for oss.😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. april Forfatter Del Skrevet 23. april Entern skrev (Akkurat nå): Oisann, håper dagen blir hyggelig likevel 😊😊☺️☺️ Ja Cassidy Tvillingene satser på at dagen blir hyggelig etter besøkene hos fastlegen, psykologen og tannlegen.😊😊 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. april Del Skrevet 23. april 3 hours ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said: Ja Cassidy Tvillingene satser på at dagen blir hyggelig etter besøkene hos fastlegen, psykologen og tannlegen.😊😊 Dere må vel være våken lengre på dagtid da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. april Forfatter Del Skrevet 23. april Quakecry skrev (1 minutt siden): Dere må vel være våken lengre på dagtid da Jepp, men Cassidy Tvillingene slokner nok begge to ut på ettermiddagen en gang.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. april Del Skrevet 24. april 😜😜😜god natt 😜😜😜 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. april Forfatter Del Skrevet 24. april Cassidy Tvillingene innrømmer at vi er litt slitne i dag, etter at vi har vært hos både fastlegen, psykologen og tannlegen.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april (endret) Innrømmer nå må innrømme noe hva da vet ikke et bilde Endret 25. april av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Quakecry skrev (På 23.4.2024 den 7:55 PM): Hvorfor det da? Quakecry skrev (På 23.4.2024 den 11:28 PM): Dere må vel være våken lengre på dagtid da Du må innrømme en ting som exe du er er JEVLIG nysgjerrig på 😡@Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Jeg innrømmer at jeg blir skjeldent morgengretten. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april (endret) Jeg innrømmer at jeg under pandemien har sittet på hjemmekontor i jobbmøter med skjorte og boxer ved opptil flere annledninger (sommer). Vi hadde også møtedeltakere i Onepieces som var veldig nær furries temaet. Endret 25. april av Theo343 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april (endret) Må innrømme at jeg må ta en girurgi på de nye flaskene/melkekartongene, pga de nye type kortene. Jeg hater de nye korken. 😡😡 Endret 25. april av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Forfatter Del Skrevet 25. april Cassidy Tvillingene innrømmer at for oss begynner helgen på torsdag, siden vi alltid har Fish and Chips og Brus på torsdager. Så derfor har helgen begynt for oss.🐟🐟🍟🍟🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Forfatter Del Skrevet 25. april TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Må innrømme at jeg må ta en girurgi på de nye flaskene/melkekartongene, pga de nye type kortene. Jeg hater de nye korken. 😡😡 Cassidy Tvillingene hater også de korkene der. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april (endret) 3 hours ago, TheDarkSycamore - SCM said: Må innrømme at jeg må ta en girurgi på de nye flaskene/melkekartongene, pga de nye type kortene. Jeg hater de nye korken. 😡😡 Må innrømme at jeg synes det er utrolig teit at vi har fått plastkorker på pappkartonger. De gamle melkekartongene funket helt topp i mange tiår og bidro ikke til plastsøppel. Endret 25. april av Theo343 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Forfatter Del Skrevet 25. april Cassidy Tvillingene innrømmer at vi synes at plastikkbruken burde reduseres noe kraftig, det er vår mening. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Innrømmer heler cola i den dere der bryr ikke om en kork da slår den rett ned gir den en på trynet nå slipper jeg korken 110% da 😁😁 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Forfatter Del Skrevet 25. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Innrømmer heler cola i den dere der bryr ikke om en kork da slår den rett ned gir den en på trynet nå slipper jeg korken 110% da 😁😁 Cassidy Tvillingene synes at de nye korkene er veldig irriterende og plagsomme vi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå