Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april TheDarkSycamore - SCM skrev (7 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) snakker om deluxitet her inne nå. 🥴🥴 Cassidy Tvillingene Innrømmer at vi snakker om mye rart og merkelig her inne.😉😉 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 21. april Rapporter Del Skrevet 21. april Jeg innrømmer at lønsjtiden gikk meg hus forbi og nå løper jeg etter den, for lønsj skal jeg ha! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april Cassidy Tvillingene innrømmer at vi synes at det var fint å være ute i solen i dag.☀️☀️🌞🌞 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 22. april Rapporter Del Skrevet 22. april Jeg innrømmer at jeg ikke liker noen av politikerne eller partiene 🤬😔 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. april Rapporter Del Skrevet 22. april Trippelure skrev (49 minutter siden): Jeg innrømmer at jeg ikke liker noen av politikerne eller partiene 🤬😔 Det er ikke vanskelig og forstå, og det kom ikke som et overraskelse heller. I tillegg har de blidt ustabil i det siste og at de har mistet ganske mye tillit fra "vanlige folk" (som de kaller oss for.) 🙄🙄😒 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 22. april Rapporter Del Skrevet 22. april TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden): Det er ikke vanskelig og forstå, og det kom ikke som et overraskelse heller. I tillegg har de blidt ustabil i det siste og at de har mistet ganske mye tillit fra "vanlige folk" (som de kaller oss for.) 🙄🙄😒 Det er mange år siden jeg kom frem til den konklusjonen, ca 17 år siden... 😁 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 22. april Rapporter Del Skrevet 22. april Lurer på om jeg hadde vært mer interessert i politikk hvis Bjørn Eidsvåg hadde vært stasminister? 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. april Rapporter Del Skrevet 22. april (endret) Jeg innrømmer at jeg har tildens til og se for meg at ting snakker til meg. Kasterollen og stekepanna for eksempel, når de har vært skitne i ca 2 dager, da ser jeg for meg at de skriker i kor: -Du må vaske oss nå, vi er drit skitne. Samme med andre ting også, sånn som Dakimakura putene mine, M3gan t-skjortene mine, osv. Ps: Syns det er litt morsomt og komisk og se for meg det. 🥴🥴 Endret 22. april av TheDarkSycamore - SCM 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. april Rapporter Del Skrevet 22. april Trippelure skrev (7 minutter siden): Det er mange år siden jeg kom frem til den konklusjonen, ca 17 år siden... 😁 I tillegg er det jo viktig at vi har dem også. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april Cassidy Tvillingene innrømmer at vi er enige med @Trippelure angående det han skriver om politikerne og partiene. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. april Rapporter Del Skrevet 22. april Innrømmer jeg skal hente en pakke er IKKE Lego men drikke greier 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 22. april Rapporter Del Skrevet 22. april Innrømmer at hentepakker pleier å være gøy. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april Cassidy Tvillingene innrømmer at vi har kost oss med Fleskepannekaker nå.🥞🥞🥓🥓😋😋 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. april Rapporter Del Skrevet 22. april Jeg innrømmer at jeg er trøtt. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april Cassidy Tvillingene innrømmer at vi er lysvåkne nå.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. april Rapporter Del Skrevet 22. april Innrømmer hm ok da har ikke angst da jeg sitter leger meg da kommer den da Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april MR SPEED skrev (4 minutter siden): Innrømmer hm ok da har ikke angst da jeg sitter leger meg da kommer den da Cassidy Tvillingene er glade for å høre at du er bedre nå, vi savner deg når du ikke er her vet du.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. april Rapporter Del Skrevet 23. april Innrømmer mobilen gikk i gulvet 😡 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april Cassidy Tvillingene innrømmer at vi får en litt travel dag i morgen.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. april Rapporter Del Skrevet 23. april Innrømmer mobilen går ofte i gulvet har vært før heldig så den ikke blitt ødelagt 👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå