Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Dette er en tråd der man kan komme med innrømmelser.😊😊 Cassidy Tvillingene begynner: Vi innrømmer at vi kan bli ganske irriterte og frustrerte når ting som pc, eller internett ikke funker. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Førstepost! Kanskje det blir litt juks, men jeg innrømmer akkurat det samme - jeg blir også veldig frustrert når pc/internett ikke funker skikkelig. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mars Forfatter Del Skrevet 25. mars N-4K0 skrev (1 minutt siden): Førstepost! Kanskje det blir litt juks, men jeg innrømmer akkurat det samme - jeg blir også veldig frustrert når pc/internett ikke funker skikkelig. Det kan Cassidy Tvillingene forstå, det er ikke noe gøy når teknologien svikter og ikke vil fungere skikkelig.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Min innrømmelse, er at jeg ble mistenksom på de to nye medlemmene mine i sammfunnet mitt på Discord for og være hakkere eller scamere. De ga ikke lyd fra seg heller, ekstra mistenksomt. 🤔🤔 Jeg hev dem begge hue og ræva ut av sammfunnet mitt. Pga jeg ble mistenksom er at jeg opplevde noe rart på pc'en min som jeg ikke likte på samme dag jeg ble mistenksom. Derfor gjorde jeg det jeg gjorde. Det skjedde for noen par uker siden. Jeg informerte dem begge så klart om hvorfor jeg gjorde det jeg gjorde. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Jeg slenger meg på data/internett irritasjonen, det er ekstra ille når det skjer på jobben, selv om det heldigvis er ganske sjelden da 😅 men veldig kjipt når det skjer. Når jeg f.eks. er midt inne i å journalføre en litt krevende sak og så blææææ😵 en gang endte jeg opp med å journalføre samme sak 6 ganger 😵(gikk såklart fint å fjerne da😅) Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Jeg innrømmer at jeg akkurat nå så denne nye opprettede veldig flotte tråden. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Sviskepott skrev (24 minutter siden): Jeg innrømmer at jeg akkurat nå så denne nye opprettede veldig flotte tråden. Jeg innrømmer at det er kjempehyggelig å se Sviskepott her igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Melder meg gjerne inn i den store gjengen som banner over datasystemer som enten ikke fungerer eller som er fulle av svindel. Når mesteparten av arbeidstiden går med til brannslukking, diskusjoner med support og virusbekjempelse, er samfunnet i ferd med å gå av hengslene. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Inspector skrev (Akkurat nå): Melder meg gjerne inn i den store gjengen som banner over datasystemer som enten ikke fungerer eller som er fulle av svindel. Når mesteparten av arbeidstiden går med til brannslukking, diskusjoner med support og virusbekjempelse, er samfunnet i ferd med å gå av hengslene. Høres ikke bra ut jeg er heldig sånn, vi har et veldig bra IT team på jobben min og god sikkerhet (skulle bare mangle, jobber i det offentlige) men vi har og hatt masse dataproblemer håper tingene bedrer seg for deg Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars (endret) Noen ganger angrer jeg på at jeg skaffet meg hund 😱 Det er så inni granskævven jævla mye røytehår over fåkkings ALT!!!! 🤬🤬🤬😫 Men jeg elsker valpen min da 🐶🥰 Endret 25. mars av Trippelure 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars (endret) Dagens innrømmelse fra meg, jeg er medlem på www.gaysir.no. Hvis dere nye her inne lurer på om jeg er homo eller bifil, da tar dere faktisk feil. Jeg er der pga jeg likter og klæ meg i dameklær,... 👗👠💄 ...og at jeg er panfili. Med andre ord, jeg bryr meg ikke om hva kvinnen har mellombeinan. ⚧️⚧️🙃🙃 Endret 25. mars av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mars Forfatter Del Skrevet 25. mars Cassidy Tvillingene innrømmer at vi er glade for at flere av våre forumvenner har postet i denne nye tråden vår.♥️♥️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Jeg innrømmer at @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) har innrømmet. 🤪😜😝😛 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mars Forfatter Del Skrevet 25. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (6 timer siden): Jeg innrømmer at @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) har innrømmet. 🤪😜😝😛 Cassidy Tvillingene innrømmer at det er helt sant.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Forfatter Del Skrevet 26. mars Cassidy Tvillingene innrømmer at det ikke blir noe puslespillmaraton på oss denne påsken, siden vi ikke har fått tid til å kjøpe nye puslespill før påske.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 26. mars Del Skrevet 26. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (21 timer siden): Dagens innrømmelse fra meg, jeg er medlem på www.gaysir.no. Jeg har vært der jeg også og innrømmer at jeg hadde mange kjentfolk der en gang. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. mars Del Skrevet 26. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene innrømmer at det ikke blir noe puslespillmaraton på oss denne påsken, siden vi ikke har fått tid til å kjøpe nye puslespill før påske.👨🦰👩🦰 Så dumt da 😟😔😓😥😭 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 26. mars Del Skrevet 26. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 timer siden): Cassidy Tvillingene innrømmer at det ikke blir noe puslespillmaraton på oss denne påsken, siden vi ikke har fått tid til å kjøpe nye puslespill før påske.👨🦰👩🦰 Da syns jeg dere skal pusle noen av de gamle dere har 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Forfatter Del Skrevet 26. mars Trippelure skrev (2 timer siden): Da syns jeg dere skal pusle noen av de gamle dere har 🐶🥰 Cassidy Tvillingene har rammet inn de gamle puslespillene så vi vil ikke ødelegge rammene.😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Forfatter Del Skrevet 26. mars Entern skrev (5 timer siden): Så dumt da 😟😔😓😥😭 Det går bra, Cassidy Tvillingene finner alltid på noe annet å gjøre.😊😊 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå