Gjest 5c074...ae2 Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars Er sinna nå. Tok trantablettene mine. Jeg bruker de som IKKE skal gi ettersmak. Spiste frokost rett etterpå. Nå gurper jeg tran og det er så inn i helvete grusomt Hvordan få det bort? Jeg holder på å kaste opp... Det er ikke ofte det skjer men det hender at jeg får ettersmak og begynner å gurpe det. Brekker meg som bare det nå. 😛 Anonymous poster hash: 5c074...ae2 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars Tar flytende tran er som regel bedre. Sitronsmak. 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars Jeg tar en slurk vanlig Møllers tran hver dag. Bruker ikke tranpillene, og det er ikke noe problem. Ja, det smaker tran. Det gjør ikke noe for min del. 2 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars Gjest 5c074...ae2 skrev (34 minutter siden): Hvordan få det bort? Vel, ikke ta tran.. Lenke til kommentar
Gjest 5c074...ae2 Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars Nei faen heller. Jeg tror jeg bare må begynne å spise mer fisk. Jeg liker jo fisk, er bare for lat til å lage mat.. Anonymous poster hash: 5c074...ae2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars Spis makrell i tomat. Hamstre dem når de er på tilbud. Både makrellen og tomaten er sunne. Lenke til kommentar
Tangent Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars Selv har jeg alltid hatet det, og før mine foreldre endelig aksepterte det, gulpet jeg som bare det. "Vi drikkere tran i alle måneder med "R".... Ved å dyppe skjeen i melk før man har i tran, er det med på å dempe transmaken nedi røropplegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå