stamkunde Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars (endret) Har fått symbol på dashbord jeg ikke har sett før, men det har visstnok med bremser å gjøre. Kjørte over en vannplaning, og lyset kom opp. Det er sirkel, med streker på begge sider rundt sirkelen. Bremsebelegg? Regner med jeg må til verksted direkte. Men har ikke følt bremseklossene er slitte. Endret 23. mars av stamkunde Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars 🤦♂️ Lyser lampa gult? Er det denne? 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Trenger ikke være mer enn ABS-sensor. Hva står det i manualen? Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 23. mars Forfatter Del Skrevet 23. mars mobile999 skrev (2 timer siden): 🤦♂️ Lyser lampa gult? Er det denne? ja, stemmer. For meg virker det som den prøver å fortelle at bremseklossene er slitte. Men skjedde nøyaktig når jeg kjørte over en vannplaning. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars stamkunde skrev (2 timer siden): For meg virker det som den prøver å fortelle at bremseklossene er slitte. Men skjedde nøyaktig når jeg kjørte over en vannplaning. Ja det er lampen for slitte bremseklosser. Sjekk om bremseklossene er slitte. Dette er ikke noe du kan "føle" før de et helt utslitte. Det er ikke utenkelig at vannet har utløst falsk alarm. stamkunde skrev (5 timer siden): Men har ikke følt bremseklossene er slitte. Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 24. mars Forfatter Del Skrevet 24. mars mobile999 skrev (6 timer siden): Ja det er lampen for slitte bremseklosser. Sjekk om bremseklossene er slitte. Dette er ikke noe du kan "føle" før de et helt utslitte. Det er ikke utenkelig at vannet har utløst falsk alarm. Jeg har hatt veldig slitte bremseklosser før også, da ble det skrape lyd som signal på at bremseklossene er slitte, men da lyste det aldri på dashbordet. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars (endret) Kan være att vanndammen slet av ledningen til sensoren? Endret 24. mars av Complexity 1 Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 24. mars Forfatter Del Skrevet 24. mars Complexity skrev (8 timer siden): Kan være att vanndammen slet av ledningen til sensoren? Denne virker veldig sannsynlig. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå