Spillredaksjonen Skrevet 22. mars 2024 Del Skrevet 22. mars 2024 Slåande vakkert actioneventyr er blitt endå betre Sony-spelet er ute på PC, og utviklarane har gjort ein knalljobb. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 22. mars 2024 Del Skrevet 22. mars 2024 (endret) Er sikker helt rå grafikk på pc når man vet hvor lekkert det er på en skarve ps5. Endret 23. mars 2024 av Guybrush 3pwood Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 24. mars 2024 Del Skrevet 24. mars 2024 takk og pris god google translate Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 24. mars 2024 Del Skrevet 24. mars 2024 At det ikke er strålesporing er en nedtur? Tror ikke mange bryr seg om det etter å ha sett det 1 gang så er det ingen som bryr seg om det er vel selve spillingen som oppsluker en, er i verfall slik for meg jeg bryr meg heller ikke no særlig om det er så perfekt grafikk egentlig bare spillet er bra, og det er det siden jeg har spilt igjennom det på PS 5. Lenke til kommentar
alike Skrevet 25. mars 2024 Del Skrevet 25. mars 2024 Guybrush 3pwood skrev (På 22.3.2024 den 9:55 PM): Er sikker helt rå grafikk på pc når man vet hvor lekkert det er på en skarve ps5. Grafikken har fått en mindre oppdatering, men ikke noe banebrytende. Måle var heller ikke å gjøre store oppgraderinger på grafikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå