Martelè Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Hvis jeg oppretter en profil på dating-apper, og jeg kun vil ha kreative damer, hva skal jeg skrive i bioen? Jeg er selv kreativ, og jeg føler det er best at jeg møter andre som er kunstneriske. Dette for å kunne relatere til hverandre og å ha et felles "språk". Dessuten, så kan en kreativ person risikere å bli sett på som useriøs eller barnslig om de er sammens med noen som ikke er kreative Men hvordan skal jeg gå frem med dette? Skal dette gjøres tydelig i bioen eller skal jeg heller luke ut noen etter å ha chattet med dem? Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars To kunstnere under samme tak.. hva kan gå feil? Kreativ sjel søker likesinnet partner. Jeg er på jakt etter eventyrlystne og kreative damer. Sammen skaper vi magi Jeg er en [din alder] år gammel [din yrkesbetegnelse] med en lidenskap for [kunsten]. I fritiden min liker jeg å [beskriv dine kreative aktiviteter]. Jeg er på utkikk etter en kreativ dame som er [beskriv dine ideelle egenskaper hos en partner]. Sammen kan vi [beskriv hva du ønsker å gjøre med en partner]. Er du den jeg leter etter? 1 1 Lenke til kommentar
Gjest 52e7a...663 Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Du kan nevne at du ønsker en person som er kunstnerisk eller kreativ. Anonymous poster hash: 52e7a...663 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars (endret) "Ambisiøs billedkunstner hogd i myk stein søker modell til en het aften med naturmedisin, dype samtaler og akttegning. Er du Mona Lisa til min Da Vinci?" Endret 21. mars av Sydvest 3 Lenke til kommentar
Selfuniverse Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars 1 hour ago, Martelè said: Men hvordan skal jeg gå frem med dette? Du sier du er kreativ, så vær kreativ. Mitt forslag etter 20 sekunders kreativ tenkning: "Jeg har ett blankt bilde av vårt fremtidige ekteskap her på veggen... Vil du bli med å lage det ferdig?" Værsegod hvis du vil bruke det litt kleine forslaget. 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Du høres ikke veldig kreativ ut..... 3 4 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 21. mars Forfatter Del Skrevet 21. mars kremt skrev (43 minutter siden): Du høres ikke veldig kreativ ut..... Verket mitt taler for seg selv haha Lenke til kommentar
Gjest fa16b...622 Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Jeg skrev, og har fått kontakt med flere, av å skrive følgende: "Jeg tiltrekkes av kreativitet, xxxx og xxxx." Anonymous poster hash: fa16b...622 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 22. mars Forfatter Del Skrevet 22. mars Haha. Ja det er mulig jeg overtenker dette. Alright. Takker for svarene 1 Lenke til kommentar
Ogalaton Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Martelè skrev (4 timer siden): Hvis jeg oppretter en profil på dating-apper, og jeg kun vil ha kreative damer, hva skal jeg skrive i bioen? Jeg vil anbefale deg å heller møte jenter i det virkelige liv. Dating-apper fjerner så mye av vår naturlige omgang med det motsatte kjønn at vi risikerer å på en måte "miste" oss selv på slike. Som regel er det også helt andre ting enn personlighet som vektlegges på slike apper. Vis heller frem ditt kunstneriske selv til jenter i det virkelige liv, så øker vel sjansen for at kunstneriske jenter lett vil kunne "falle" for deg? 1 1 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 22. mars Forfatter Del Skrevet 22. mars Ogalaton skrev (7 minutter siden): Jeg vil anbefale deg å heller møte jenter i det virkelige liv. Dating-apper fjerner så mye av vår naturlige omgang med det motsatte kjønn at vi risikerer å på en måte "miste" oss selv på slike. Som regel er det også helt andre ting enn personlighet som vektlegges på slike apper. Vis heller frem ditt kunstneriske selv til jenter i det virkelige liv, så øker vel sjansen for at kunstneriske jenter lett vil kunne "falle" for deg? Det er høyst sannsynlig jeg blir student på en lokal musikkskole ila året. Kanskje jeg møter noen der haha 1 1 1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Ville ikke brukt ordet "kreativ". Det er ikke begrenset til kunstneriske fag, hvis det er poenget ditt. Om du vil ha en kunstner, skriver du det. Jeg er forøvrig enig i preferansen "kreativ", men jeg ville også godtatt matematisk-naturvitenskapelig kreativitet, lingvistisk kreativitet, eller andre varianter av dette som ikke har noe med tradisjonelle kunstnerfag å gjøre. 1 2 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 22. mars Forfatter Del Skrevet 22. mars knopflerbruce skrev (15 minutter siden): Ville ikke brukt ordet "kreativ". Det er ikke begrenset til kunstneriske fag, hvis det er poenget ditt. Om du vil ha en kunstner, skriver du det. Jeg er forøvrig enig i preferansen "kreativ", men jeg ville også godtatt matematisk-naturvitenskapelig kreativitet, lingvistisk kreativitet, eller andre varianter av dette som ikke har noe med tradisjonelle kunstnerfag å gjøre. Ja. 'Kunstnerisk' er et bedre ordvalg. Takker 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars Martelè skrev (På 22.3.2024 den 2:20 AM): Det er høyst sannsynlig jeg blir student på en lokal musikkskole ila året. Kanskje jeg møter noen der haha Det gjør du helt sikkert ❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars knopflerbruce skrev (På 22.3.2024 den 3:25 AM): Ville ikke brukt ordet "kreativ". Det er ikke begrenset til kunstneriske fag, hvis det er poenget ditt. Om du vil ha en kunstner, skriver du det. Jeg er forøvrig enig i preferansen "kreativ", men jeg ville også godtatt matematisk-naturvitenskapelig kreativitet, lingvistisk kreativitet, eller andre varianter av dette som ikke har noe med tradisjonelle kunstnerfag å gjøre. Martelè skrev (På 22.3.2024 den 3:40 AM): Ja. 'Kunstnerisk' er et bedre ordvalg. Takker Enig i at kunstnerisk > kreativ her 😀👍 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars Ikke at jeg er noen damemagnet, men havner jeg i sammen, med et kvinnfolk, saa kan du ta deg faen paa, at hun er ei utfreaka kunstner og alternativ dame. Saa en kunstnerisk damemagnet, er jeg. Helvetes greie, ser paa det, som en forbannelse. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars Karltorbj skrev (6 minutter siden): Ikke at jeg er noen damemagnet, men havner jeg i sammen, med et kvinnfolk, saa kan du ta deg faen paa, at hun er ei utfreaka kunstner og alternativ dame. Saa en kunstnerisk damemagnet, er jeg. Helvetes greie, ser paa det, som en forbannelse. Alternative og frika damer kan jo være ålreite 😅 men ikke hvis de blir for alternative og tror på konspirasjoner og fyrer hver dag og ikke vasker seg og generelt er sprø 🤪😵💫🥴🫣 såklart 😅 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars Entern skrev (9 minutter siden): Alternative og frika damer kan jo være ålreite 😅 men ikke hvis de blir for alternative og tror på konspirasjoner og fyrer hver dag og ikke vasker seg og generelt er sprø 🤪😵💫🥴🫣 såklart 😅 Det er det som er problemet, de kan vaere veldig aalreite.😀 men, naar de setter seg forann speileet med et stearinlys paa hver side og gaar inn i sine tidligere liv, saa kan det gaa. Men naar de sitter hver kveld og maser om kreativitet ( image rundt det, er veldig viktig da ) og slike greier, da kommer du til et metningspunkt. Det der, jaaleriet, skuespillet, imaget i det kreative miljoet, spyr jeg av. 1 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 24. mars Forfatter Del Skrevet 24. mars Karltorbj skrev (5 timer siden): Ikke at jeg er noen damemagnet, men havner jeg i sammen, med et kvinnfolk, saa kan du ta deg faen paa, at hun er ei utfreaka kunstner og alternativ dame. Saa en kunstnerisk damemagnet, er jeg. Helvetes greie, ser paa det, som en forbannelse. Du må forandre strategien din ass 🤔😅 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars Karltorbj skrev (11 timer siden): Det er det som er problemet, de kan vaere veldig aalreite.😀 men, naar de setter seg forann speileet med et stearinlys paa hver side og gaar inn i sine tidligere liv, saa kan det gaa. Men naar de sitter hver kveld og maser om kreativitet ( image rundt det, er veldig viktig da ) og slike greier, da kommer du til et metningspunkt. Det der, jaaleriet, skuespillet, imaget i det kreative miljoet, spyr jeg av. Å, det er jeg helt enig i 😅👍 Martelè skrev (6 timer siden): Du må forandre strategien din ass 🤔😅 Spørs om det er strategi, eller om det bare er sånn det er, at det er den typen damer som liker ham best 😅 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå