Dumbo Skrevet 25. oktober 2001 Del Skrevet 25. oktober 2001 Hei. For ikke så lenge siden kjøpte jeg ny PC. Alt har gått greit og nå angrer jeg littpå at jeg bare har en partisjon på harddisken min som er på 40 GB. Hvis jeg skal partisjonere slik at det blir en til disk. Hvilke programmer anbefaler dere å bruke å er det noen forhondsregel og ting jeg bør gjøre før jeg partisjonerer. Håper på litt hjelp rimelig kvikt.. Dumbo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 25. oktober 2001 Del Skrevet 25. oktober 2001 PartitionMagic = Exxelente Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 25. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2001 Ok takker... noen spesielle ting jeg bør passe på?? Noe spesielt jeg bør gjøre før prtisjonerer?? Dumbo Lenke til kommentar
HAG Skrevet 25. oktober 2001 Del Skrevet 25. oktober 2001 Partition Magic er ganske enkel (har 7.0) parisjoneringa går fra windows-vindu når alle andre program er lukket. Du tar eksisterende filer som skal flyttes og flytter til nye "deler" av disken mens du deler disken. Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 25. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2001 Bør jeg slå av de fleste programmene som kjører i windows, alle dem som kjører i bakgrunnen også? Lenke til kommentar
HAG Skrevet 25. oktober 2001 Del Skrevet 25. oktober 2001 SIkkert best å stenge "alt", skulle defragmentere for et par dager siden og første forsøk havarerte, da var alle synlige program lukket. Stengte et par på verktøylinja som gikk i bakgrunnen bl.a. PC Alert III system doctor - då gikk defrag på 10 - 15 min (45 GB 7200 disk i en del brukt 1.7 + image) Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 25. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2001 Hva er forskjellen på primarypartision og logical partision?? Den partisjonen jeg skal lage må den være logical partision? Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 26. oktober 2001 Del Skrevet 26. oktober 2001 [ Denne Melding var redigert av: enmannen på 2001-10-26 09:49 ] Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 26. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2001 Hva er det verste som kan skje med harddisken når jeg partisjonerer i Windows. Kan den bli ødelagt?? Hvor stor er sjansen for at dette skjer? Håper på svar. Er ikke helt sikker på PC hardware å slike ting.. Dumbo Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 26. oktober 2001 Del Skrevet 26. oktober 2001 Det verste som skjer er at alt blir slettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå