Gå til innhold

Anmeldelse: Rise of the Ronin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det en ting jeg merker meg med nye AAA spill nå er at de stabler systemer på systemer og blir alt for mye å sette seg inn i. Ødelegger flyten i spillet når man får nye ting 3/4 ut i spillet bundet opp i enda et system
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Akrabra skrev:
Er det en ting jeg merker meg med nye AAA spill nå er at de stabler systemer på systemer og blir alt for mye å sette seg inn i. Ødelegger flyten i spillet når man får nye ting 3/4 ut i spillet bundet opp i enda et system
Ja, enig. Og blir fort et problem om man, som meg, legger spillet til side noen uker(evt måneder) og ikke husker alt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Rogshit skrev:
Akrabra skrev:
Er det en ting jeg merker meg med nye AAA spill nå er at de stabler systemer på systemer og blir alt for mye å sette seg inn i. Ødelegger flyten i spillet når man får nye ting 3/4 ut i spillet bundet opp i enda et system
Ja, enig. Og blir fort et problem om man, som meg, legger spillet til side noen uker(evt måneder) og ikke husker alt
Absolutt. Føler man må ha et lynkurs igjen før man kan spille videre. Sliter veldig med det i Gow ragnarok.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Akrabra skrev:
Rogshit skrev:
Akrabra skrev:
Er det en ting jeg merker meg med nye AAA spill nå er at de stabler systemer på systemer og blir alt for mye å sette seg inn i. Ødelegger flyten i spillet når man får nye ting 3/4 ut i spillet bundet opp i enda et system
Ja, enig. Og blir fort et problem om man, som meg, legger spillet til side noen uker(evt måneder) og ikke husker alt
Absolutt. Føler man må ha et lynkurs igjen før man kan spille videre. Sliter veldig med det i Gow ragnarok.
Glad jeg ikke er den eneste som blir forvirret av kamp systemet der.
Lenke til kommentar
On 21.3.2024 at 4:24 PM, Rogshit said:
On 21.3.2024 at 3:33 PM, Akrabra said:
Er det en ting jeg merker meg med nye AAA spill nå er at de stabler systemer på systemer og blir alt for mye å sette seg inn i. Ødelegger flyten i spillet når man får nye ting 3/4 ut i spillet bundet opp i enda et system

Ja, enig. Og blir fort et problem om man, som meg, legger spillet til side noen uker(evt måneder) og ikke husker alt

Derfor det tok 3 forsøk å komme gjennom Ghost of Tsushima. 

Gikk vekk i mange måneder. Husker ikke en dritt av hva jeg må gjøre.

Starta på nytt. Samme skjedde.

På tredje forsøk endte jeg vel opp med å være borte i noen måneder men heldigvis ikke for lenge. Så jeg fikk kommet meg gjennom de siste 5ish timene. Men tok vel sånn 2  år eller noe før jeg ble ferdig.

Endret av Gunfreak
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har spilt det litt og synes ikke det er så dårlig. Slipper i alle fall og luske etter rever og klappe dem og bade i varme kilder. I alle fall så langt jeg har kommet.

Men ja grafisk sett kunne det vært litt bedre, samme ang stemme skuespill.

Lenke til kommentar
Av alle desse nioh,wu long ,ghost og sekiro så må eg si rise of ronin har eit forferdelig kampsystem,koffor ikke bare ha perfect Block i lag med guard? Neida det ska ver en egen knapp,bortkastet valg. Snike knapp og løping burde vert muligt og endre på. Dodge muligheter? Hvem tenkte å endre d helt fra di andre spilla? Dodge funksjon føles tung
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...