kittycat Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars hvilken frisør kjede er den billigste? jeg har tenkt til å stripe håret. og ja jeg har søkt det opp men finner ikke noe svar på det på googel 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Kommer vel helt an på hvor du bor. Min erfaring er at kjeder ikke er de billigste, men at de ofte er midt på treet med tanke på pris. Både de billigste og dyreste er alle enkeltstående frisører her i Oslo i alle fall. Søker du frisør eller "hairdresser" på Google Maps så finner du nok de fleste i området ditt. Og så får du undersøke prisene litt manuelt etter det. Etter å ha hørt litt skrekkhistorier er det også verdt å også sjekke anmeldelser, noen ganger er de billigst fordi de er skikkelig ræva. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Kan være lurt og gå til en enkeltstående frisør klippet meg før hos kjede frisør betalte vel 600,- så gikk jeg over til enkeltstående frisør og gikk ned til 290,- klipper meg 2 ganger i året en gang i Mai og en gang i Desember 😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå