Spillredaksjonen Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars Anmeldelse: Dragon's Dogma 2 Fleire små irritasjonar hindrar Dragon's Dogma 2 frå å nå toppen. Les hele saken på Gamer.no» 3 Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars Gleder meg til og spille det uansett. Får håpe på litt patching etterhvert. Forundrer meg at ikke gamer.no har kommet med en anmeldelse av FF Rebirth ennå. Har dere mista ps5,en. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars Dette står jeg glatt over, og forstår ikke hypen egentlig. Drasse rundt på masse Npc'er som vaser i veien, og kun singleplayer. Kom igjen, hadde man kuttet ut Npc'er og kjørt multiplayer med scaling så hadde jeg vært med. Nei tilbake til Helldivers 2... For democracy! Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars Walkyrje skrev (1 time siden): Gleder meg til og spille det uansett. Får håpe på litt patching etterhvert. Forundrer meg at ikke gamer.no har kommet med en anmeldelse av FF Rebirth ennå. Har dere mista ps5,en. Rebirth-anmeldelsen kommer veldig snart. Forhåpentligvis i kveld eller i morgen. Vi fikk ikke tilgang til spillet før på slippdagen, og jeg har sjonglert anmeldelsen med alt av annen jobb, så er litt bakpå. Det var også et gedigent spill - så rulleteksten etter 72 timer. 1 Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars Arodem skrev: Walkyrje skrev (1 time siden): Gleder meg til og spille det uansett. Får håpe på litt patching etterhvert. Forundrer meg at ikke gamer.no har kommet med en anmeldelse av FF Rebirth ennå. Har dere mista ps5,en. Rebirth-anmeldelsen kommer veldig snart. Forhåpentligvis i kveld eller i morgen. Vi fikk ikke tilgang til spillet før på slippdagen, og jeg har sjonglert anmeldelsen med alt av annen jobb, så er litt bakpå. Det var også et gedigent spill - så rulleteksten etter 72 timer. Supert. Takket for info. Er selv på kapittel 10 nå. Og er enig er et stort spill. 😀 Lenke til kommentar
CrabHabit Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars Guybrush 3pwood skrev: Dette står jeg glatt over, og forstår ikke hypen egentlig. Drasse rundt på masse Npc'er som vaser i veien, og kun singleplayer. Kom igjen, hadde man kuttet ut Npc'er og kjørt multiplayer med scaling så hadde jeg vært med. Nei tilbake til Helldivers 2... For democracy! Ok 2 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars CrabHabit skrev (1 time siden): Ok Så så, ikke ta det personlig. Smaken er som baken vet du 😘 Lenke til kommentar
CitrusVG Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Klarer jeg ikke å lese eller nevner du ikke engang at spillet sliter både på PC og PS5? Optimaliseringa er kjempe dårlig. Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars CitrusVG skrev: Klarer jeg ikke å lese eller nevner du ikke engang at spillet sliter både på PC og PS5? Optimaliseringa er kjempe dårlig. Som du ser har eg testa på Xbox. Korleis spelet er på PC og PS5 har eg såleis ikkje grunnlag for å uttale meg om. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars (endret) Sikkert greit spill som kan kjøpes på salg en eller annen gang Endret 21. mars av mrBytemare Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars (endret) mrBytemare skrev (8 minutter siden): Sikkert greit spill som kan kjøpes på salg en eller annen gang Hadde det bare vært en demo på spillet, det burde være obligatorisk på absolutt alle AAA spill. Det kunne kanskje fått mange flere til å kjøpe det, men det kan jo også virke mot sin hensikt siden mange som kjøper blindt 🤷♂️ Er litt i tvil på Rise of the Ronin også, det får blandede kritikker. jeg er blodfan av Team Ninja men ikke blodfan av open-world type assasins creed spill siden jeg fort blir lei. Dilemma dette. Endret 21. mars av Guybrush 3pwood 1 Lenke til kommentar
saywhat Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars 28 minutes ago, Guybrush 3pwood said: Er litt i tvil på Rise of the Ronin også, det får blandede kritikker. jeg er blodfan av Team Ninja men ikke blodfan av open-world type assasins creed spill siden jeg fort blir lei. Dilemma dette. Skrev ikke du "Garantert kjøp" i kommentarfeltet på Rise of the Ronin-anmeldelsen? Kanskje ikke så garantert likevel... 1 1 Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Er allerede kjøpt så jeg slipper ikke unna om jeg vil eller ikke. Men kan jo hende en gammel gubbe som meg blir og like det Lenke til kommentar
Grimbeorn Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars 3 hours ago, Guybrush 3pwood said: Hadde det bare vært en demo på spillet, det burde være obligatorisk på absolutt alle AAA spill. Det kunne kanskje fått mange flere til å kjøpe det, men det kan jo også virke mot sin hensikt siden mange som kjøper blindt 🤷♂️ Er litt i tvil på Rise of the Ronin også, det får blandede kritikker. jeg er blodfan av Team Ninja men ikke blodfan av open-world type assasins creed spill siden jeg fort blir lei. Dilemma dette. Prøv forgjengeren Dragons Dogma Dark Arisen. Du finner det sikkert på salg og liker du det liker du sikkert DD2. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars saywhat skrev (18 timer siden): Skrev ikke du "Garantert kjøp" i kommentarfeltet på Rise of the Ronin-anmeldelsen? Kanskje ikke så garantert likevel... Ha nå litt humor... 6/10 (zelda) tok du den?? Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Grimbeorn skrev (15 timer siden): Prøv forgjengeren Dragons Dogma Dark Arisen. Du finner det sikkert på salg og liker du det liker du sikkert DD2. Takler ikke gamle spill, er sær sånn. Kjøper nok DD2 blindt, ROTR også. Må jo bruke spillbudsjettet på noe, er lenge til neste storspill. Sist spill jeg jøpte var Skull and bones deluxe edition men har ikke spilt det noe særlig. Kjøpte det mest for å støtte Ubisoft 🥰 Lenke til kommentar
BiggusD Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Guybrush 3pwood skrev: Dette står jeg glatt over, og forstår ikke hypen egentlig. Drasse rundt på masse Npc'er som vaser i veien, og kun singleplayer. Kom igjen, hadde man kuttet ut Npc'er og kjørt multiplayer med scaling så hadde jeg vært med. Nei tilbake til Helldivers 2... For democracy! Multiplayer er grusomt. Ellers takk. 2 Lenke til kommentar
saywhat Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars (endret) 4 hours ago, Guybrush 3pwood said: Ha nå litt humor... 6/10 (zelda) tok du den?? Hadde Rise of the Ronin fått full score over hele linja bortsett fra gamer.no's 6/10, så hadde jeg tatt den. Ellers god påske! Endret 22. mars av saywhat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå