Martemor Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden skaftetryne32 skrev (1 minutt siden): Og den kommentaren er fremdeles, mangel på gode intensjoner, ser du ikke problemet, mangelen på respekt for en meningsmotstander, si noe så fælt om meg 😢, er det sånn du sier til meningsmotstandere, sier du det fjes til fjes, eller er det en internettdebatt greie ? Hjelpes.. For siste gang sa jeg det ikke til DEG.. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Martemor skrev (5 minutter siden): Hjelpes.. For siste gang sa jeg det ikke til DEG.. Jo det gjorde du, og selv om det ikke var til bare meg, så var det også til meg, og løgnene dine står svart på hvitt. Lenke til kommentar
Martemor Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden skaftetryne32 skrev (5 minutter siden): Jo det gjorde du, og selv om det ikke var til bare meg, så var det også til meg, og løgnene dine står svart på hvitt. Så får du tro at DET var min intensjon; værsågod, men da var det du selv som tok deg nær av det. Denne tråden handler ikke om enkeltindivider, den handler om menneskeheten som helhet og universet. Lenke til kommentar
Martemor Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden (endret) skaftetryne32 skrev (13 minutter siden): Jo det gjorde du, og selv om det ikke var til bare meg, så var det også til meg, og løgnene dine står svart på hvitt. Det er ikke så hyggelig å bli kalt løgner heller. Og hvilke beviser har blitt lagt frem? Endret 18 timer siden av Martemor Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Martemor skrev (7 minutter siden): Så får du tro at DET var min intensjon; værsågod, men da var det du selv som tok deg nær av det. Om det ikke var din intensjon så er det jo bare å si unnskyld ? Er det så komplisert da ? Martemor skrev (4 minutter siden): Og hvilke beviser har blitt lagt frem for at jeg er en løgner? kan du dokumentere at jeg ikke har gode intensjoner ? Du snakket direkte til meg om grunnen til at jeg ikke ser de samme utenomjordiske som du gjør, og det var mangel på gode intensjoner, jeg sier det er løgn, og det er det, før du snakker om bevis bør du kanskje bevise dine egne påstander, i stedet for angripe andre. Lenke til kommentar
Martemor Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden skaftetryne32 skrev (1 minutt siden): Om det ikke var din intensjon så er det jo bare å si unnskyld ? Er det så komplisert da ? kan du dokumentere at jeg ikke har gode intensjoner ? Du snakket direkte til meg om grunnen til at jeg ikke ser de samme utenomjordiske som du gjør, og det var mangel på gode intensjoner, jeg sier det er løgn, og det er det, før du snakker om bevis bør du kanskje bevise dine egne påstander, i stedet for angripe andre. Ditto. Lenke til kommentar
Martemor Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden skaftetryne32 skrev (2 minutter siden): Om det ikke var din intensjon så er det jo bare å si unnskyld ? Er det så komplisert da ? kan du dokumentere at jeg ikke har gode intensjoner ? Du snakket direkte til meg om grunnen til at jeg ikke ser de samme utenomjordiske som du gjør, og det var mangel på gode intensjoner, jeg sier det er løgn, og det er det, før du snakker om bevis bør du kanskje bevise dine egne påstander, i stedet for angripe andre. Og beklager at jeg siterte deg tidligere her; det skjer ikke igjen, ihvertfall. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Martemor skrev (1 minutt siden): Ditto. Nei egentlig ikke for du har spredd løgner om meg her nå, så det at du er en løgner er jo sant, hvertfall så lenge du ikke trekker det tilbake. Og jeg har ikke kommet med noen påstander om hva disse utenomjordiske er, kan eller vil, det eneste jeg sier er at jeg tror det finnes utenomjordisk liv, det er det, jeg har ikke angrepet deg som person bare dine meninger, ikke minst dine ubegrunnede meninger om meg. Martemor skrev (6 minutter siden): Og beklager at jeg siterte deg tidligere her; det skjer ikke igjen, ihvertfall. Skyld på deg selv, du eier jo ikke folkeskikk. Lenke til kommentar
Martemor Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Er det noen som faktisk har lyst til å diskutere selve emnet i denne tråden, hadde det vært fint ❤️ Tusen takk til alle som kommer med innspill i så fall, for tråden er utrolig interessant for alle oss mennesker 💫 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Martemor skrev (13 minutter siden): Er det noen som faktisk har lyst til å diskutere selve emnet i denne tråden Jeg prøvde faktisk å diskutere, men jeg ble møtt med alt annet enn det jeg vil kalle en diskusjon, en diskusjon er gi og ta, ikke bare ta, og det er faktisk avhengig av at man forholder seg til reglene for debatt, som f.eks ta ballen og ikke mannen. En debatt er forskjellige synspunkter, men en må kunne begrunne sine meninger med et eller annet, for hva ellers har vi å diskutere ? Skal jeg bare godta dine påstander helt uten noe som helst grunnlag for disse påstandene, er det en diskusjon i dine øyne ? Jeg tror universet flommer over av liv, men avstandene er jo så vanvittig enorme, at det antageligvis er nærmest umulig å noen gang få kontakt med noen som helst av dem, skulle vi på et eller annet vis skimte noe lys i horisonten så er det fullt mulig at det lyset slukket for millioner av år siden, fysikkens kjente lover gjør det som sagt nærmest umulig, men det er muligens lover vi ikke er kjent med i det hele tatt, kanskje FTL er mulig, men det er ingen beviser for det sånn ståa er. 1 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Martemor skrev (11 timer siden): De er her fortsatt; har de alltid vært. Mange er redde for de, og det er nok grunnen til at man ikke har møtt de/sett de. Vær åpen, så utfolder universet seg, og man kan få kontakt. De er fredelige, har studert oss i MANGE år. De har teknologi som er tusenvis av år foran oss. De er her for å hjelpe. De er familien vår ❤️ Og de som sier "koko-alarm" når jeg forteller dette; vent og se.. 🙏🏻💫 Det stemmer Jeg har forsøkt å skape entusiasme i tråden for at flere skal oppsøke dette men mange er nok for låst til det de ser i teleskopet og teoriboka, og ikke villig til å utforske. Men det kommer til å skje mye i nær fremtid, så jeg hiver meg også på «vent og se» 1 Lenke til kommentar
Martemor Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden MrL skrev (8 minutter siden): Det stemmer Jeg har forsøkt å skape entusiasme i tråden for at flere skal oppsøke dette men mange er nok for låst til det de ser i teleskopet og teoriboka, og ikke villig til å utforske. Men det kommer til å skje mye i nær fremtid, så jeg hiver meg også på «vent og se» 🙏🏻🥰💖💫 1 Lenke til kommentar
hocanee Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden (endret) Romvesen finnes ikke inntil det motsatte er bevist. Per i dag er og forblir det science fiction Endret 7 timer siden av hocanee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå