Gå til innhold

Vi er trolig alene i universet

Anbefalte innlegg

skaftetryne32 skrev (22 minutter siden):

Spørs om ikke dette innlegget hører hjemme i denne tråden. 👇

La meg si det sånn, jeg håper ikke det. Jeg tror heller ikke det.

Det er nå bilder, vitnebeskrivelser og videoer fra hele verden som stadig publiseres av de samme trekant formede UAPer (eller i formasjon) som viser de samme bevegelsene og bevegelsemønster som i England.

Dette ble tatt i New york for allerede 14 år siden og er tilsvarende det som skjer nå:

Noen utdrag(det eksisterer bilder og videoer)

North Carolina - 26 november - i nærheten av atomkraftverk:

image.png.980213e509a5f9c7417dbc0516b6e61e.png

Observert i California nå i November (video med tilsvarende bevegelser)

image.png.8f67e0dabd512bd40ff0ff73acd84727.png

San Diego - 27 november:

image.png.07a64ffdd227b12f3666ce9290b97fca.png

image.thumb.png.168ffcefc0e91db9259b95f856288085.png

Endret av MrL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MrL skrev (6 minutter siden):

La meg si det sånn, jeg håper ikke det. 

Det er nå bilder, vitnebeskrivelser og videoer fra hele verden som stadig publiseres av de samme trekant formede UAPer (eller i formasjon) som viser de samme bevegelsene og bevegelsemønster som i England.

Dette ble tatt i New york for allerede 14 år siden og er tilsvarende det som skjer nå:

Noen utdrag(det eksisterer bilder og videoer)

North Carolina - 26 november - i nærheten av atomkraftverk:

image.png.980213e509a5f9c7417dbc0516b6e61e.png

Observert i California nå i November (video med tilsvarende bevegelser)

image.png.8f67e0dabd512bd40ff0ff73acd84727.png

San Diego - 27 november:

image.png.07a64ffdd227b12f3666ce9290b97fca.png

image.thumb.png.168ffcefc0e91db9259b95f856288085.png

Folk har en tendens til å se hva de vil se.

https://no.wikipedia.org/wiki/Fenomenet_i_Hessdalen

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
MrL skrev (5 minutter siden):

Og folk som lever i fornektelse, vil fortsette å ignorere og leve i fornektelse - skjønner jeg. 

Du forstår vel det at en ufo ikke nødvendigvis er et utenomjordisk romfartøy ? Et lys i horisonten er ikke bevis for noe som helst, men ja mange vil nok se akkurat det de vil se, som mange gjorde i Hessdalen. 

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (2 minutter siden):

Du forstår vel det at en ufo ikke nødvendigvis er et utenomjordisk romfartøy ? Et lys i horisonten er ikke bevis for noe som helst, men ja mange vil nok se akkurat det de vil se, som mange gjorde i Hessdalen. 

Hvis man tror dette handler om "noen lys om  noen ser" så er man er relativt langt unna virkeligheten som nå skjer. Nå skal det sies at omfanget av informasjon jeg kjenner til relativt mer omfattende enn hva som publiseres her.

Men la meg si det sånn, hadde det ikke vært mistanke om utenomjordisk romfartøy hadde det heller ikke blitt diskutert i kongressen og av høytstående personer. Det alene, sier ganske mye om omfanget vi snakker om her, og bør få folk til å våkne opp. 

Og som flere som jeg, sitter flere med langt mer informasjon enn alt av materiale som finnes av disse observasjonene. 

Lenke til kommentar
MrL skrev (11 minutter siden):

Hvis man tror dette handler om "noen lys om  noen ser" så er man er relativt langt unna virkeligheten som nå skjer.

Hva er det som virkelig skjer da ? 

MrL skrev (11 minutter siden):

Men la meg si det sånn, hadde det ikke vært mistanke om utenomjordisk romfartøy hadde det heller ikke blitt diskutert i kongressen og av høytstående personer.

Du tror ikke det finnes mennesker i kongress som tror på ting helt uten bevis ? Jeg tror det gjør det, jeg tror ikke en politiker er et perfekt menneske, langt deri fra, jeg tror noen av dem tror det finnes guder, noen av dem tror det har landet romvesener i egne skip på denne planet, selv om det bryter alle kjente fysiske lover, disse menneskene eksisterer helt klart, de er akkurat som oss, kort sagt det overrasker meg ikke i det hele tatt at det finnes raringer i kongress og tror både det ene og det andre.

Det du bruker er her for øvrig et autoritetsargument, det er ansett som en logisk feilslutning, bare fordi folk i kongressen diskuterer det gir det ikke noe mer troverdighet.

https://no.wikipedia.org/wiki/Autoritetsargument

Endret av skaftetryne32
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (16 minutter siden):

Du tror ikke det finnes mennesker i kongress som tror på ting helt uten bevis ? Jeg tror det gjør det, jeg tror ikke en politiker er et perfekt menneske, langt deri fra, jeg tror noen av dem tror det finnes guder, noen av dem tror det har landet romvesener i egne skip på denne planet, selv om det bryter alle kjente fysiske lover, disse menneskene eksisterer helt klart, de er akkurat som oss, kort sagt det overrasker meg ikke i det hele tatt at det finnes raringer i kongress og tror både det ene og det andre.

Det du bruker er her for øvrig et autoritetsargument, det er ansett som en logisk feilslutning, bare fordi folk i kongressen diskuterer det gir det ikke noe mer troverdighet.

https://no.wikipedia.org/wiki/Autoritetsargument

Saken er at det er ikke mangel på bevis som har ført til start på denne diskusjon, det er analysen av de bevisene som stadig har kommet fram særlig de siste 20 årene.

Dette er ikke bare lys på himmelen, bevegelsene,  anaylsene og interaksjonene disse har hatt med amerikanske forsvaret gjør er så omgående at man mener dette kan være ikke mennskelig teknologi. Og det er forenklet forklaring. 

Det vesentlig mer informasjon bak dette som strekker dette seg langt over hva som faktisk diskuteres i kongressen

skaftetryne32 skrev (16 minutter siden):

Hva er det som virkelig skjer da ? 

Det som skjer nå er en opptrappning og markering, av flere grunner - men blant annet steg på veien til hendelser som snart vil finne sted og vise at vi ikke er alene. 

Men jeg forventer ikke folk skal tro på det, men det vi vil se fremover er en økning og forsettelse av antall hendelser så jeg vil oppfordre å følge med på det som skjer og særlig på himmelen - for det er nok ikke bare "lys". 

Lenke til kommentar
MrL skrev (41 minutter siden):

anaylsene og interaksjonene disse har hatt med amerikanske forsvaret gjør er så omgående at man mener dette kan være ikke mennskelig teknologi.

Nei det kan ikke være menneskelig teknologi, men det er lite som tyder på at det faktisk er teknologi i utgangspunktet, ser du ikke på det som et lite problem ? 

MrL skrev (43 minutter siden):

Det som skjer nå er en opptrappning og markering, av flere grunner - men blant annet steg på veien til hendelser som snart vil finne sted og vise at vi ikke er alene. 

MrL skrev (43 minutter siden):

for det er nok ikke bare "lys". 

Og dette kan du dokumentere ? 

Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (17 minutter siden):

Nei det kan ikke være menneskelig teknologi, men det er lite som tyder på at det faktisk er teknologi i utgangspunktet, ser du ikke på det som et lite problem ? 

Usikker på hva du mener. At disse objektene eksisterer og hvordan de oppfører seg vil jeg si er så godt som bevist nå, man er langt forbi det - spørsmålet som diskuteres er hva slags teknologi som ligger bak eller "hva" dette er. 

skaftetryne32 skrev (17 minutter siden):

Og dette kan du dokumentere ? 

Dette er min og ganske mange andre menneskers overbevisning etter flere år med studering av dette, så jeg har ikke noen en enkel link til dokumentasjon som sier "her har du alt" for å dokumentere det.

Men det er ikke poenget mitt her eller, jeg er mer på at "man må lære å krabbe før man kan gå" - og publiserer deler av materiale og hendelser som jeg håper er en oppmuntring til at folk kan diskutere mer enn hva de kun ser i teleskopet og har lest i naturfagtimen.

For de som er interesert bør man starte med å studere disse UAP hendelsene, for uavhengig av hva du tror på tror jeg det vil utfordre tankesettet. Og det er mange utrolige hendelser som skjer overalt i verden nå som jeg er overrasket om at det ikke er mer oppmerksomhet rundt. 

Endret av MrL
Lenke til kommentar
MrL skrev (Akkurat nå):

Usikker på hva du mener. At disse objektene eksisterer og hvordan de oppfører seg vil jeg si er så godt som bevist nå,

Oki, men da kan du gi meg en link til disse bevisene da. 

MrL skrev (1 minutt siden):

Dette er min og ganske mange andre menneskers overbesvisning etter flere år med studering av dette, så jeg har ikke noen en enkel link til dokumentasjon som sier "her har du alt" for å dokumentere det.

Med andre ord, du har en tro ? Det er ikke nok. 

MrL skrev (3 minutter siden):

Og det er mange utrolige hendelser som jeg er overrasket det ikke er mer oppmerksomhet rundt. 

Som hva da ? 

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (42 minutter siden):

Oki, men da kan du gi meg en link til disse bevisene da. 

Med andre ord, du har en tro ? Det er ikke nok. 

Som hva da ? 

Til eksempel,Pentagon som bekrefter både bekrefter eksistensen til GIMBAL - UAPene mest kjent fra videoen 2004 - men også kjent fra utallige andre hendelser. 

I tillegg til eksistensen av "triangular object", noe tilsvarende som jeg akkurat har skrevet om i dag, med pågående nye hendelser dokumentert over hele verden. 

Endret av MrL
Lenke til kommentar
MrL skrev (51 minutter siden):

Pentagon som bekrefter både bekrefter eksistensen til GIMBAL - UAPene mest kjent fra videoen 2004 - men også kjent fra utallige andre hendelser. 

Og du er selvfølgelig klar over at UFO fremdeles bare betyr uidentifisert flyvende objekt ? Dette er jo ikke bevis, ikke for noe som helst.

MrL skrev (57 minutter siden):

I tillegg til eksistensen av "triangular object", noe tilsvarende som jeg akkurat har skrevet om i dag, med pågående nye hendelser dokumentert over hele verden. 

Vet ikke hva det er ?

aliens-history-channel.png

Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (1 time siden):

Og du er selvfølgelig klar over at UFO fremdeles bare betyr uidentifisert flyvende objekt ? Dette er jo ikke bevis, ikke for noe som helst.

Vet ikke hva det er ?

aliens-history-channel.png

Les igjen hvilke bevis jeg henviser deg til og jeg svarer på:

Sitat

At disse objektene eksisterer og hvordan de oppfører seg vil jeg si er så godt som bevist nå,

Jeg sa ikke at dette er bevis på hva det er.

Det jeg prøver å fortelle deg er at det er langt flere grunner til hvorfor det diskuteres om dette er aliens i utgangspunktet, og det bevisgrunnlaget er for omfattende til at jeg gidder å gå inn på det her - men de som vil kan sette seg inn i det. 

Lenke til kommentar

Jeg føler meg sikker på at et eller annet sted der ute finnes det liv. Om vi mennesker er eneste levende vesen i universet er det i hvert fall et mye større mirakel enn om det er andre vesen der ute et sted.

Vi mennesker er litt komiske i vår beundring av oss selv, og hvor flinke vi er, takket være vitenskapen. Sannheten er at vår vitenskap gir oss mikroskopisk kunnskap. Vi vet ikke en gang hvordan vi selv fungerer, hvordan vår egen hjerne fungerer. Hvordan kan vi da påstå at vi har bra oversikt over universet? Det blir bare komisk. Ydmykhet er en fin egenskap 🙂

• Liker 2
Lenke til kommentar

Null tro på at liv kun har oppstått en gang når det er trilliarder av muligheter. Litt spesielt at vi ikke har blitt besøkt enda, men kan jo være at nye sivilisasjoner blir værnet om ;)

At vi selv ikke har oppdaget noe syns jeg absolutt ikke er spesielt. Tror ikke vi har peiling på hva vi skulle lett etter.

Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (33 minutter siden):

Et objekt er en gjenstand vi kan ta på og føle. 👇

Hvor er bevisene da ? 

Nja både og, vi har i alle år definert det som UFO (som tilsier objekt) selvom man ikke har hatt direkte fysisk kontakt, men har nå kalt det UAP for en mer riktig og felles betegnelse. Det betyr ikke at man ikke kan ta og føle på det, bare at man ikke vet 100% - da noen ganger kan det være lysrefleksjoner etc.

Jeg sendte en link som blant annet bekrefter at pentagon, US navy etc. har publisert og bekreftet bevis materiale. Det forøvrig er massive mengder kilder som støtter dette, jeg kommer ikke til å finne link på alt det her.

I lys av hendelsene i England og verden har det skjedd massiv aktivitet nå, jeg har startet egen tråd på det så det kan diskuteres objektivt fra alle synespunkter uavhengig hva man tror på.

Endret av MrL
Lenke til kommentar
MrL skrev (2 minutter siden):

Nja både og,

Nei, det er hva objekt betyr. 

MrL skrev (2 minutter siden):

Det betyr ikke at man ikke kan ta og føle på det, bare at man ikke vet 100%. 

Akkurat, vi har ingen bevis for hva dette er, det kan like gjerne være sumpgass, som i Hessdalen, eller en hel drøss med andre mulige forklaringer. 

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...