Spillredaksjonen Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Star Wars: Battlefront Classic brukte angivelig modifikasjoner uten tillatelse fra skaperen Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Tord Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars For guds skyld bare kall det Mods. "Modifikasjoner" er helt unødvendig å bruke. Jeg forstår at dere skal fornorske alle begrepene. Men forkortelsen "Mods" funker like greit på norsk også. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Ble refundert etter knapt 2 timer, søppelarbeid i fra søppelutviklere. Ufattelig at jeg i hele tatt lot tvilen komme til god. Useriøse greier. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Forstår ikke hvordan dette i det hele tatt kan skje i 2024. Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Skuffende.. Hadde håpet at dette skulle bli bra. Hadde tenkt å kjøpe til Switch, men etter anmeldelsene å dømme er det nok lurt og vente til/om alle problemene blir løst. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars Tord skrev (22 timer siden): For guds skyld bare kall det Mods. "Modifikasjoner" er helt unødvendig å bruke. Jeg forstår at dere skal fornorske alle begrepene. Men forkortelsen "Mods" funker like greit på norsk også. Jeg foretrekker "modifikasjoner" på Norsk. Er ikke Engelsk disse artiklene blir skrevet på tross alt. Og på Engelsk så heter det fulle ordet "modifications". "Mods" er bare en form for forkottet talemåte, som ikke passer inn i en artikkel skrevet av journalister. Og er mer en uformell måte å omtale det på. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars (endret) Tord skrev (22 timer siden): For guds skyld bare kall det Mods. "Modifikasjoner" er helt unødvendig å bruke. Jeg forstår at dere skal fornorske alle begrepene. Men forkortelsen "Mods" funker like greit på norsk også. Jeg foretrekker "modifikasjoner" på Norsk. Er ikke Engelsk disse artiklene blir skrevet på tross alt. Og på Engelsk så heter det fulle ordet "modifications". "Mods" er bare en form for forkottet talemåte, som ikke passer inn i en artikkel skrevet av journalister. Og er mer en uformell måte å omtale det på. On Topic: Har ikke fått med meg disse nyutgivelsene, egentlig glad for det nå. Har sett at den har vært et reint kaos uten like ved lanseringen. Bugs, serverproblemer m.m Endret 19. mars av Laserbeam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå