stamkunde Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Har flyttet og fått nytt ruter og passord, men appen sier at den ikke finner produktet til printer selv om jeg har skrevet til riktig passord til tilhørende ruter. Skriveren ET-2850 har fungert ypperlig på forrige ruter. Hva skal jeg gjøre? får jeg fjernet forrige oppsett til printer? ser jo at det er signal element på printeren, men godt mulig henger fra forrige ruter? Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 17. mars Forfatter Del Skrevet 17. mars på mobil bruker jeg appen epson smartpanel, heller ikke der klarer jeg å knyte til printer og wifi og mobil. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars stamkunde skrev (2 timer siden): Har flyttet og fått nytt ruter og passord, men appen sier at den ikke finner produktet til printer selv om jeg har skrevet til riktig passord til tilhørende ruter. Skriveren ET-2850 har fungert ypperlig på forrige ruter. Hva skal jeg gjøre? får jeg fjernet forrige oppsett til printer? ser jo at det er signal element på printeren, men godt mulig henger fra forrige ruter? Jeg har vært borti lignende med Epson printer selv. Mener å huske at løsningen var å koble printer fysisk til en pc og fra den pc'en bruke konfigurasjonsprogrammet til Epson. Lenke til kommentar
Phantom Software Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Sett opp egne WiFi for 2.4 og 5 båndene på ny ruter, så kan du prøve å benytte det første på printer. En del slikt utstyr som ikke vil koble til på 5 eller ikke får sterkt nok signal pga vegger osv. Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 17. mars Forfatter Del Skrevet 17. mars fant løsning til slutt, der jeg valgte å trykke WPS på ruteren, altså holde denne til det blinket, da ble det endelig kontakt med printer og ruter og kan endelig printe ut fra printeren igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå