Gjest MKII Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars On 17.3.2024 at 1:44 AM, Guest a94fc...23d said: Kan du stenge tråden? Jeg har fått de svarene jeg trenger. Anonymous poster hash: a94fc...23d Du har aldeles ikke "fått de svarene" du trenger: Ikke så lenge du krampeaktig avviser svarene du får fra andre, for så å gi deg selv de svarene som bekrefter dine egne fordommer og forutintatte og forvrengte holdninger! Du viser et ekstremt eksempel på å være ditt eget ekkokammer hvor du svarer og mater deg selv med dine egne meninger og holdninger og nekter å ta til deg hva andre forteller deg. Og du er samtidig et like ekstremt eksempel på "confirmation bias" hvor du har opparbeidet deg forskrudde meninger og holdninger og leter etter bekreftelser på meninger og holdninger du allerede har samtidig som du blankt avviser allt annet enn det du allerede i utgangspunktet mener og tror...! 4 1 Lenke til kommentar
Gjest a94fc...23d Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars Gjest MKII skrev (14 timer siden): Du har aldeles ikke "fått de svarene" du trenger: Ikke så lenge du krampeaktig avviser svarene du får fra andre, for så å gi deg selv de svarene som bekrefter dine egne fordommer og forutintatte og forvrengte holdninger! Du viser et ekstremt eksempel på å være ditt eget ekkokammer hvor du svarer og mater deg selv med dine egne meninger og holdninger og nekter å ta til deg hva andre forteller deg. Og du er samtidig et like ekstremt eksempel på "confirmation bias" hvor du har opparbeidet deg forskrudde meninger og holdninger og leter etter bekreftelser på meninger og holdninger du allerede har samtidig som du blankt avviser allt annet enn det du allerede i utgangspunktet mener og tror...! Det har ikke noe å si... Jeg burde kanskje ikke si det høyt, slik at andre kvinner begynner å tenke som meg. Så det burde jeg holde meg for god til. Anonymous poster hash: a94fc...23d Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars Jeg personlig er ikke så opptatt av alder. Derimot er jeg veldig opptatt av modenhet til den andre personen, og den kan variere er min erfaring. Så det med alder tar jeg med en "klype salt" 😂😂😂. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå