Stein_ Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Hvor får man kjøpt filter? Skal (selfølgelig) ha det i vifta som suger inn luft, framme nede. Q-tec 350 watt(æsj) Hvor nødvendig er det? Hva koster det? Skulle vell ha spurt om allt nå Håper på snarlig svar Mvh meg Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Det er utrolig greit om du ikke vil pelle maskina fra hverandre hele veien og ta ut alle "kaninhyblene" som kommer til og bosette seg i maskina di Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg har valgt å fjerne filterene i min maskin fordi det hindrer mye av luftstrømmen. Men da blir det MYE kaniner, så jeg bruker kompressor og blåser ut av maskinen en gang iblandt. Lenke til kommentar
Stein_ Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 En liten støvsuger som er "lagt" til pc'er fra clas olson tar vel vekk støvet, slik at jeg får optimal luftgjennomstrømming, samtidig som pc'en er ren? Dermed så blir konklusjonen at jeg ikke trenger filter????? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Støvsuger er ikke godt nok til annet enn å gjøre reint filtere med. Du må nok ha høytrykk til og blåse driten ut av kjøleribber ol. Dersom du er flink til å rense filterene ofte så er nok det det beste, men da må de være installert slik at de lett kan tas ut og renses. Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jag har kört utan filter fram till för tre veckor sedan. Anledningen var att jag bara hade fläktar för utsug. (PSU och en chassifläkt.) Det samlades inte särskilt mycket damm i datorn trots det, och trots att städningen hemma lämnar mycket i övrigt att önska... Nu har jag två insugsfläktar med ett dammsugarfilter framför. /Olle Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Klipp litt i strømpene til moren/søstra di. Så får du et fint filter som stopper støv uten å stoppe luftgjennomstrømningen. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Klipp litt i strømpene til moren/søstra di. Så får du et fint filter som stopper støv uten å stoppe luftgjennomstrømningen. Jepp! Berre husk på å strekke dei skikkelig ut, ellers kan det bli for tett. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 hehe, faren til en kompis av meg har en 3 år gammel Dell maskin, og han har Aldri åpnet den, ser for meg en liten brann oppe der om ike så alt for lenge Lenke til kommentar
atrax Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Klipp litt i strømpene til moren/søstra di. Så får du et fint filter som stopper støv uten å stoppe luftgjennomstrømningen. Jepp! Berre husk på å strekke dei skikkelig ut, ellers kan det bli for tett. Jepp her også.. Men sørg for å ha filteret på sugesiden av vifta, siden aksial-vifter suger bedre enn de blåser! På den måten forhindres luftstrømmen minimalt av filteret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå