TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juli Forfatter Del Skrevet 28. juli 26 dager igjen. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. juli Del Skrevet 30. juli Akkurat 4 måneder til bursdagen vår.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. august Forfatter Del Skrevet 1. august 22 dager igjen. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. august Forfatter Del Skrevet 4. august 2 uker og 5 dager igjen. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. august Forfatter Del Skrevet 8. august 2 uker og en dag igjen. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. august Forfatter Del Skrevet 14. august 1 uke og to dager igjen. 😃😃 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. august Forfatter Del Skrevet 16. august 1 uke igjen. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. august Forfatter Del Skrevet 20. august 4 dager igjen. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. august Forfatter Del Skrevet 20. august (endret) Obs: Jeg skrev feil i min forrige post. Det er 3 dager igjen, ikke 4. Endret 20. august av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. august Forfatter Del Skrevet 23. august 365 dager igjen til min neste bursdag. 🎂🎉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august 3 måneder minus 1 dag til bursdagen vår.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. september Forfatter Del Skrevet 2. september 355 dager igjen til min neste bursdag. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. oktober Forfatter Del Skrevet 8. oktober 319 dager igjen. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober Akkurat 1 måned til bursdagen vår.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. oktober Forfatter Del Skrevet 30. oktober 297 dager igjen. 1 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet fredag kl 16:21 Del Skrevet fredag kl 16:21 2 dager igjen 😁 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet søndag kl 08:19 Forfatter Del Skrevet søndag kl 08:19 (endret) VULPES ZERDA skrev (På 15.11.2024 den 5:21 PM): 2 dager igjen 😁 Gratulerer med dagen Vulp. 🎉🎉🎉 Men, det er 279 dager igjen til min bursdag. 😏😏 Endret søndag kl 08:20 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet søndag kl 21:10 Del Skrevet søndag kl 21:10 TheDarkSycamore - SCM skrev (12 timer siden): Gratulerer med dagen Vulp. 🎉🎉🎉 Men, det er 279 dager igjen til min bursdag. 😏😏 Takk 💙 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå