allyse Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Syntes egentlig 1.1.2 var det beste, men var ikke helt komfertabel med @'en. Syntes den ble litt rar. Jeg hadde vert veldig hypp på å få noe ala jonas sitt forslag med en bed, slakk motorvei i headeren. Er det mulig? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 http://www.zethyr.com/amotor_PC.bmp Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Men du bør ta en titt på siden i Opera. Der er det nemlig logoen ca 1px for langt nede. Kan hende at det er slik i IE også, men jeg gidder ikke sjekke. What exaclty mener du? Det gjør den nemlig ikke hos meg, verken i IE eller Opera... EDIT: La merke til en ting til. Venstre og høyre kolonne følger ikke med helt ned til bunnen i Opera. Får ha stampe den med en "Best viewed in IE" foreløpig da. Fant en til feil. Bredden mellom kollonnene er forskjellig: Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 ^^ Fixa! Vet dette med forskjellig lenge mellom de tre kolonne, det er en grafikkfeil, ikke kode. Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Vet dette med forskjellig lenge mellom de tre kolonne, det er en grafikkfeil, ikke kode. Godt mulig, men det må fikses Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Syntes egentlig 1.1.2 var det beste, men var ikke helt komfertabel med @'en. Syntes den ble litt rar. Jeg hadde vert veldig hypp på å få noe ala jonas sitt forslag med en bed, slakk motorvei i headeren. Er det mulig? /me likte også best med den mørke fonten. Men en ting; altså, det virker egentlig ikke som _alle_ andre her er enige i hva du sier, siden ingen andre _ennå_ har kommentert @-en eller noe. Derfor lurer jeg om jeg skal forholde meg til hva DU mener, eller? Om du skjønner. Fadende bilder i header er vel så og si OPPBRUKT, men det går jo alltids an å prøve... Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Syntes egentlig 1.1.2 var det beste, men var ikke helt komfertabel med @'en. Syntes den ble litt rar. Jeg hadde vert veldig hypp på å få noe ala jonas sitt forslag med en bed, slakk motorvei i headeren. Er det mulig? Alt er mulig Kom igjen folkens, få opp en motorvei i headeren Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Tre forslag med vei; >> Forslag 1.1.3 >> Forslag 1.1.4 >> Forslag 1.1.5 EDIT: ser en hvit "skygge" bak logoen. er klar over den nå. kan fort fjernes om dette er noe som faller i smak. EDIT2: Likte den siste best selv... Endret 17. januar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 >> Forslag 1.1.3 Genial! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 >> Forslag 1.1.3 Genial! Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) YEAH!!! 1.1.3!!! menneh.. ville fortsatt fått den litt ut fra venstresia jeg da.. EDIT> the vodka is talkin.. Endret 17. januar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Even. Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 1.1.4 er jo helt super-konge-kult da Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 >> Forslag 1.1.3 Genial! Helt enig! _mye_ bedre enn originalen, og bedre enn 1.1.1 og 1.1.2 Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 >> Forslag 1.1.5 Likte dette best Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Det var da fint! *vente på tilbakemelding fra allyse* Lenke til kommentar
allyse Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Hmmm. Utvilsomt mye bedre ja: Forslag 1.1.3 og Forslag 1.1.5 var best etter min mening, men enda er jeg ikke fortrolig med @'en. Kanskje prøve på en liten vri på den? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Hmmm. Utvilsomt mye bedre ja: Forslag 1.1.3 og Forslag 1.1.5 var best etter min mening, men enda er jeg ikke fortrolig med @'en. Kanskje prøve på en liten vri på den? Jadda. Seffers. Logo i _helt_ annen stil, eller bare forandre @-en? Når du sier det så ser jeg det selv. Bare fordi jeg _vet_ det skal forestille en alfakrøll, så gjør den liksom automatisk det. Som sagt lett å se seg blind, spesielt i en psd med ca 180 layers. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Synes slutten på menyen er litt rar (helt til høyre) Kanskje det bare er meg??? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Logo i _helt_ annen stil, eller bare forandre @-en? Veit ikke helt; Hva mener dere andre? Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Hmmm. Utvilsomt mye bedre ja: Forslag 1.1.3 og Forslag 1.1.5 var best etter min mening, men enda er jeg ikke fortrolig med @'en. Kanskje prøve på en liten vri på den? Jadda. Seffers. Logo i _helt_ annen stil, eller bare forandre @-en? Når du sier det så ser jeg det selv. Bare fordi jeg _vet_ det skal forestille en alfakrøll, så gjør den liksom automatisk det. Som sagt lett å se seg blind, spesielt i en psd med ca 180 layers. Min mening: Bare forandre @'en. Ellers perfekt Endret 17. januar 2004 av PT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå