Gå til innhold

Nytt amotor.no design


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men du bør ta en titt på siden i Opera. Der er det nemlig  logoen ca 1px for langt nede. Kan hende at det er slik i IE også, men jeg gidder ikke sjekke.

What exaclty mener du? Det gjør den nemlig ikke hos meg, verken i IE eller Opera... :dontgetit:

 

EDIT: La merke til en ting til. Venstre og høyre kolonne følger ikke med helt ned til bunnen i Opera. Får ha stampe den med en "Best viewed in IE" foreløpig da. :p

visepc.PNG

 

Fant en til feil. Bredden mellom kollonnene er forskjellig:

 

visepcendaengang.PNG

Lenke til kommentar
Syntes egentlig 1.1.2 var det beste, men var ikke helt komfertabel med @'en. Syntes den ble litt rar.

 

Jeg hadde vert veldig hypp på å få noe ala jonas sitt forslag med en bed, slakk motorvei i headeren. Er det mulig?

/me likte også best med den mørke fonten.

 

Men en ting; altså, det virker egentlig ikke som _alle_ andre her er enige i hva du sier, siden ingen andre _ennå_ har kommentert @-en eller noe.

Derfor lurer jeg om jeg skal forholde meg til hva DU mener, eller? Om du skjønner. :dontgetit:

 

Fadende bilder i header er vel så og si OPPBRUKT, men det går jo alltids an å prøve...

Lenke til kommentar
Syntes egentlig 1.1.2 var det beste, men var ikke helt komfertabel med @'en. Syntes den ble litt rar.

 

Jeg hadde vert veldig hypp på å få noe ala jonas sitt forslag med en bed, slakk motorvei i headeren. Er det mulig?

Alt er mulig :yes:

Kom igjen folkens, få opp en motorvei i headeren :thumbup:

Lenke til kommentar
Hmmm. Utvilsomt mye bedre ja: Forslag 1.1.3 og Forslag 1.1.5 var best etter min mening, men enda er jeg ikke fortrolig med @'en. Kanskje prøve på en liten vri på den?

Jadda. Seffers. ;)

Logo i _helt_ annen stil, eller bare forandre @-en?

Når du sier det så ser jeg det selv. Bare fordi jeg _vet_ det skal forestille en alfakrøll, så gjør den liksom automatisk det. Som sagt lett å se seg blind, spesielt i en psd med ca 180 layers. :scared:

Lenke til kommentar
Hmmm. Utvilsomt mye bedre ja: Forslag 1.1.3 og Forslag 1.1.5 var best etter min mening, men enda er jeg ikke fortrolig med @'en. Kanskje prøve på en liten vri på den?

Jadda. Seffers. ;)

Logo i _helt_ annen stil, eller bare forandre @-en?

Når du sier det så ser jeg det selv. Bare fordi jeg _vet_ det skal forestille en alfakrøll, så gjør den liksom automatisk det. Som sagt lett å se seg blind, spesielt i en psd med ca 180 layers. :scared:

Min mening: Bare forandre @'en. Ellers perfekt :w00t:

Endret av PT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...