dimiles Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Til nå likte jeg PoleCat sin best! Ikke dårlig din heller da Dunestar. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Hmmm. Kanskje jeg enda har en knapp på PoleCat sin da jeg kanskje ikke heeelt falt 100% for Dunestar sin selv om begge var veldig bra Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Holder en knapp på PoleCat sin.. den var kjempe bra, og passer til nåværende hw.nettverk themen Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Dunestar: Toppen og menyen på ditt forslag holder etter min mening fortsatt ikke mål. Beklager, men jeg synes ikke det er i nærheten engang, akkurat nå. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Dessuten er A-en VEEELDIG lik den gammle logoen til boardshop.no Visste det var noe kjent med den A'en.. takk for oppklaringen Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Hmms, fin den, men du bør vel tenke over diverse copyright-greier i bildene i header? Dessuten er A-en VEEELDIG lik den gammle logoen til boardshop.no (aka a-sport.no), og nei, ikke klikkbar link fordi de ikke bruker den lenger... Bildene er tatt fra nåværende Amotor.no. Jeg regner med at copyright er fikset her. Jeg har ikke sett gamle logoen til a-sport.no. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Holder en knapp på PoleCat sin.. den var kjempe bra, og passer til nåværende hw.nettverk themen Det var også det som var meningen. Holder på med utkast til ny logo og header nå, så blir det spennende og se hvordan det blir. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 virkelig phet PoleCat. syyykt pent design. flotte detaljer som bla. bildekket i @'en PoleCat preget, men ikke så avansert som http://demoted.org jeg synes headeren var fin. det eneste å utsette på den er i såfall størrelsen. synes den kunne vært bredere..men dette er absolutt 4 tomler opp Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 virkelig phet PoleCat. syyykt pent design. flotte detaljer som bla. bildekket i @'en PoleCat preget, men ikke så avansert som http://demoted.org jeg synes headeren var fin. det eneste å utsette på den er i såfall størrelsen. synes den kunne vært bredere..men dette er absolutt 4 tomler opp Jo, takker. Ang bildekket vil nok det måtte bli fjernet, da det ikke kan brukes som en logo. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Ang bildekket vil nok det måtte bli fjernet, da det ikke kan brukes som en logo. ser den, men det var en veldig godt idè.. håper bildekkene blir inkludert i logoen uansett Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Er ikke helt sikker på hvilket som jeg synes er best jeg.. Jeg kommer sannsyneligvis med et forslag jeg også! Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 And the competition grows even more fierce! Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Likte PoleCat's forslag VELDIG godt.. men.. banneren... enig med satyrium ang. menyen og fargene.. tips: sentrer, eller 10-30 px ut fra venstre.. det hadde gjort seg.. var det ikke for at jeg driver med sia til audiracing.net atm hadde jeg hevi meg på skjøl og.. (bilside-biten ta hue er "litt" oppbrukt atm...)men.. får sjå a vettu.. Endret 17. januar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Ok, går dette i riktig eller gal retning? Logoen er endra helt og skal nå funke som flatt as well. Her er forresten en flatversjon av den as we speak. Headeren er endra som dere sikkert ser, om det ble bedre eller ikke, kan ikke jeg svare på, men jeg vil nok si at jeg likte den forrige bedre. Men teh @ w/ dekkmønster had to go. Fontstørrelsen og typen på de tre første artiklene er endra, slik at dere kan sammenligne hva som egentlig funka best. Plass til reklameposter i venstre kolonne er lagt til as well. >> Forslag 1.1 (annen linkfarge) >> Forslag 1.1.2 og sånn for punktlighets skyld; >> Første forslag Så.... Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 >> Forslag 1.1 Kan så si ingenting om web design, men synes at dette var det beste forslage hit til. Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 1.1 er best Digger logoen og hele greien. Men du bør ta en titt på siden i Opera. Der er det nemlig logoen ca 1px for langt nede. Kan hende at det er slik i IE også, men jeg gidder ikke sjekke. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Men du bør ta en titt på siden i Opera. Der er det nemlig logoen ca 1px for langt nede. Kan hende at det er slik i IE også, men jeg gidder ikke sjekke. What exaclty mener du? Det gjør den nemlig ikke hos meg, verken i IE eller Opera... EDIT: La merke til en ting til. Venstre og høyre kolonne følger ikke med helt ned til bunnen i Opera. Får ha stampe den med en "Best viewed in IE" foreløpig da. Endret 17. januar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Likte 1.1 best jeg og.. de fargene på linkene i 1.2 vart ikke helt bra.. og.. logo 1 pixel for langt ned ja.... hehe.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) de fargene på linkene i 1.2 vart ikke helt bra.. og.. logo 1 pixel for langt ned ja.... hehe.. Kan du screene for meg? Please! EDIT: Ser det nå. *fikse* Endret 17. januar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 I v 1.1 virker det som om alt innholdet + reklamen og halve menyen flytter seg 1 px for mye ned på en måte i Opera. V 1.1 er forøvrig best! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå