Gå til innhold

Nytt amotor.no design


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmms, fin den, men du bør vel tenke over diverse copyright-greier i bildene i header? Dessuten er A-en VEEELDIG lik den gammle logoen til boardshop.no (aka a-sport.no), og nei, ikke klikkbar link fordi de ikke bruker den lenger...

Bildene er tatt fra nåværende Amotor.no. Jeg regner med at copyright er fikset her.

Jeg har ikke sett gamle logoen til a-sport.no.

Lenke til kommentar
virkelig phet PoleCat.

syyykt pent design. flotte detaljer som bla. bildekket i @'en

PoleCat preget, men ikke så avansert som http://demoted.org

jeg synes headeren var fin. det eneste å utsette på den er i såfall størrelsen. synes den kunne vært bredere..men dette er absolutt 4 tomler opp :thumbs::thumbs:

Jo, takker. :blush:

 

Ang bildekket vil nok det måtte bli fjernet, da det ikke kan brukes som en logo.

Lenke til kommentar

Likte PoleCat's forslag VELDIG godt.. men.. banneren... :no:

enig med satyrium ang. menyen og fargene..

tips: sentrer, eller 10-30 px ut fra venstre.. det hadde gjort seg.. :)

 

var det ikke for at jeg driver med sia til audiracing.net atm hadde jeg hevi meg på skjøl og.. (bilside-biten ta hue er "litt" oppbrukt atm...)men.. får sjå a vettu.. ;)

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar

Ok, går dette i riktig eller gal retning?

 

Logoen er endra helt og skal nå funke som flatt as well. Her er forresten en flatversjon av den as we speak.

Headeren er endra som dere sikkert ser, om det ble bedre eller ikke, kan ikke jeg svare på, men jeg vil nok si at jeg likte den forrige bedre. Men teh @ w/ dekkmønster had to go. :cry:

Fontstørrelsen og typen på de tre første artiklene er endra, slik at dere kan sammenligne hva som egentlig funka best.

Plass til reklameposter i venstre kolonne er lagt til as well.

 

>> Forslag 1.1 (annen linkfarge)

>> Forslag 1.1.2

 

og sånn for punktlighets skyld;

>> Første forslag

 

Så.... :ermm:

Lenke til kommentar
Men du bør ta en titt på siden i Opera. Der er det nemlig  logoen ca 1px for langt nede. Kan hende at det er slik i IE også, men jeg gidder ikke sjekke.

What exaclty mener du? Det gjør den nemlig ikke hos meg, verken i IE eller Opera... :dontgetit:

 

EDIT: La merke til en ting til. Venstre og høyre kolonne følger ikke med helt ned til bunnen i Opera. Får ha stampe den med en "Best viewed in IE" foreløpig da. :p

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...