Gå til innhold

Nytt amotor.no design


Anbefalte innlegg

Ang. logoen; Nei, den er ikke brukbar til "printing material". At dere faktisk har visittkort og lignende var jeg ikke engang klar over. :dontgetit:

 

 

Ang. denne boksen. Akkurat det forstod jeg ikke helt. Kan du vise til et eksempel eller noe? Forstod at du ville ha en reklamerubrikk i venstre kolonne, bare ikke helt hvordan.

 

Ang sidebredde. Den presenterte siden er i 900px bredde. 907 for å være eksakt. Altså en mellomting. Det er ikke problem å gjøre den bredere, men skal den krympes ned til 800 blir det en del arbeid. Derfor ville jeg egentlig likt å visst hvilken oppløsning den skal tilpasses til, slik at jeg ikke gjør noe unødvendig mye arbeid for noe som ikke er nødvendig. Selv sitter jeg på 1600x1200 akkurat nå og ser meg kanskje litt blind på grunn av det.

Ang boksen: Tenkte bare på å separere annonsen på en litt stilfull måte. "en egen boks" om du skjønner?

 

Ang sidebredden: Syntes ikke den skal krympes mer enn hva den er nå. Om du ønsker å holde deg på 900px eller øke til 1000 er opp til deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jo; en ting til: Artikkelsidene og framsiden(e) kan være forskjellige etter min mening. Altså en najs layout å vise fram en artikkel på hadde vert digg å fått presentert etter hvert, men ta en ting om gangen :)

Jada, det har jeg allerede fått med meg, men det jeg egentlig lurer på er om jeg bør/skal fortsette i det hele tatt. Altså, jeg har _tenkt_ å lage et eget oppsett for f.eks artikler, men jeg gjør det ikke om det ikke er noe å fortsette på. Om du skjønner. :shrug:

Lenke til kommentar
Jada, det har jeg allerede fått med meg, men det jeg egentlig lurer på er om jeg bør/skal fortsette i det hele tatt. Altså, jeg har _tenkt_ å lage et eget oppsett for f.eks artikler, men jeg gjør det ikke om det ikke er noe å fortsette på. Om du skjønner. :shrug:

Syntes du er på ekstremt god vei jeg :) Blir alltid litt småplukk desverre, men jeg og trolig de fleste andre her mener vi går rett vei ihvertfall :):love:

Lenke til kommentar
Jada, det har jeg allerede fått med meg, men det jeg egentlig lurer på er om jeg bør/skal fortsette i det hele tatt. Altså, jeg har _tenkt_ å lage et eget oppsett for f.eks artikler, men jeg gjør det ikke om det ikke er noe å fortsette på. Om du skjønner. :shrug:

Syntes du er på ekstremt god vei jeg :) Blir alltid litt småplukk desverre, men jeg og trolig de fleste andre her mener vi går rett vei ihvertfall :):love:

Selvfølgelig er det alltid noe som kan forbedres.

 

Men da tenker jeg at jeg lager et nytt utkast av samme versjon i løpet av natten/ morgendagen tenker jeg.

 

Vet at det er andre som driver og mekker litt også, så det blir spennende å se! ;)

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...