Gå til innhold

Nytt amotor.no design


Anbefalte innlegg

Det totale inntrykket er bra, men du sliter endel med leselighet. Dette spesielt i toppen, men kanskje også litt i "overskriftene". De er litt "brede" for min smak, men det er kanskje bare jeg som er pirkete. Skriften i toppen _bør_ du se på.. Ellers så kunne jeg gjerne ha tenkt meg en bedre bakgrunn på headeren. Div bilder fra f.eks. målgang av et billøp kunne nok ha gjort seg.

 

Forøvrig er det mye bra, absolutt noe som er verdt å jobbe videre med for å få det virkelig bra! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde jeg vøri sånn derre gladkristen brillekar med snål duskelue og dårlig tilslørt fetish i retning alt som sier brum og kan brukes til å transportere ting, tang og folk med, ja da ville jeg antagelig sagt nor sånt som:

jahihihiheheheheiihhheenammenammgrilleloffentjihihihihoho for ei feit side a gett!
:D Den derre var DIGG! :yes:
Lenke til kommentar

 

Likte den ja :) Som det har blitt nevnt her tidligere; headeren var litt "kjedelig" kanskje. Få litt mer liv i den hadde vert supert :) Logoen er tøff den, men virker den kanskje ikke litt for mye som en hobbysidelogo, enn en proff logo? Altså; hadde amotor vert en rendyret hobbyselskap hadde den passa ypperlig, men den virka kanskje litt lite representativt? Hva er deres meninger ang det?

 

Ellers ser siden digg ut. Hadde det vert mulig å integrere en "boks" for en banner i venstre kolonne på en litt stilig måte?

Lenke til kommentar
Er igrunn litt enig med allyse, logoen ser litt hobbyside/privat heimesideaktig ut. Eg synest at en "proff looking" logo skal vere "flat" .. Holdt på med en sjøl her i stad, kan no legge opp den i mangel på noke anna å gjere ;)

Ja.. Med tanke på bruk på visittkort ol. er det viktig. En bruk som på gamer.no (http://www.gamer.no/) er også helt ok etter min mening, men å få en pen, representativ logo er viktig etter min mening :)

Lenke til kommentar

 

Likte den ja :) Som det har blitt nevnt her tidligere; headeren var litt "kjedelig" kanskje. Få litt mer liv i den hadde vert supert :) Logoen er tøff den, men virker den kanskje ikke litt for mye som en hobbysidelogo, enn en proff logo? Altså; hadde amotor vert en rendyret hobbyselskap hadde den passa ypperlig, men den virka kanskje litt lite representativt? Hva er deres meninger ang det?

 

Ellers ser siden digg ut. Hadde det vert mulig å integrere en "boks" for en banner i venstre kolonne på en litt stilig måte?

Jepp, header må fikses på. Det hersker det liten tvil om.

 

Ang. logoen; Nei, den er ikke brukbar til "printing material". At dere faktisk har visittkort og lignende var jeg ikke engang klar over. :dontgetit:

Den logoen som er presentert nå, var bare en idè som streifa meg her tidligere, men om den ikke er tilfredstillende kan jeg selvfølgelig (prøve å) lage noe som passer bedre. Men _jeg_ synes den passet på siden, så får dere si hva dere vil.

En logo kan også være både flat og effektfylt på en gang. Med det mener jeg en mod som blir brukt på web, og en flat og enkel versjon som brukes på annet presantasjonsmateriale som har behov for det. Det må jeg vel kunne få til. Nok av muligheter med en alfakrøll skulle jeg mene.

 

Ang. denne boksen. Akkurat det forstod jeg ikke helt. Kan du vise til et eksempel eller noe? Forstod at du ville ha en reklamerubrikk i venstre kolonne, bare ikke helt hvordan.

 

Ang sidebredde. Den presenterte siden er i 900px bredde. 907 for å være eksakt. Altså en mellomting. Det er ikke problem å gjøre den bredere, men skal den krympes ned til 800 blir det en del arbeid. Derfor ville jeg egentlig likt å visst hvilken oppløsning den skal tilpasses til, slik at jeg ikke gjør noe unødvendig mye arbeid for noe som ikke er nødvendig. Selv sitter jeg på 1600x1200 akkurat nå og ser meg kanskje litt blind på grunn av det.

Lenke til kommentar

Ja, dette var et glimrende utgangspunkt PoleCat! Men, som alltid har jeg en del punkter:

 

- Jeg ser for meg at dette designet passer med dynamisk oppløsning. Midtstil siden, og lag like mye rom til begge sider.

- Dette blir litt for ensformig fargebruk, skulle helst hatt en spenstig en på linker eller lignende.

- Toppen er --som nevnt tidligere --for tom. Kanskje søkefunksjonen kan bli plassert der oppe

- De grafiske headerne blir for små. De kolonene kan være med i headeren, men teksten skulle helst ha vært skrevet i html, og vært tydeligere og større.

- Kommer ikke på mer i farta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...