Suppelars2k Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Here it goes; Ingen preload scripts lagt inn enda, så be patient me mouseoveren. Vet at det finnes noen små grafikk-bugs, som at kolonne 1 og 2 står 1px lenger i fra hverandre enn kolonne 2 og 3, men det gadd jeg ikke fikse på om dette forslaget er totalt uinteressant i utganspunket. --> amotor.no alá PoleCat Be gentle. Kan ikke si mer en: ps. Kanskje tone ned header litt? Er litt STOR og dominerende... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Se der ja! /me like den der!! stilig effekt med @ som et bildekk! hvis ikke den vinner, så må det være noe galt med folkene i amotor (no offence)... måtte i så fall vært tjcombo som kom med forslag også, men han var jo opptatt med andre design! igjen så sier jeg: /me like veldig godt! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 /me likte ikkje banneren, desverre, men resten av sida var ytterst seksi Er det en grid eg ser på den demoted reklame-banneren?? Få til en fin logo, imo... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Grids har blitt en hw.no-greie... hw.no har blandt annet grid i bakgrunnen. Det er vel me på å skape litt nettverks-identitet? Vet ikke jeg... EDIT: what grid? Endret 16. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 @ HalTan; Jepp, enig i det med headeren. Den blir nok litt for dominerende kanskje. Mulig jeg kan prøve å bygge den mer inn i resten av designet. Men /me har blitt litt forelska i den @-greia, så jeg tror nok jeg vil beholde den. @ Jibril2k: Har ikke annet å si enn... Takker! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Jaevli nice :D Smooth oppsett Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Grids har blitt en hw.no-greie... hw.no har blandt annet grid i bakgrunnen. Det er vel me på å skape litt nettverks-identitet? Vet ikke jeg... Joda, om det er ønsket, er det gjort in notime! Turde ikke helt bruke det, da jeg hadde regna med übertyn fra Mikka og Dunis... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 You're Welcome! sitter bare og beundrer siden... skjønner hva du mente da du sa at du likte den! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 @'en var fin, men skrifta var ... ehm... ufin Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 @'en var fin, men skrifta var ... ehm... ufin Joda. Det skal du få lov til å mene. Men som sagt, header vil nok bli endret en god del om dette er noe de ó store herrer @ amotor faller for. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Syns den var ok jeg Skrifta eller header? EDIT; Glem det! Endret 16. januar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Bare OK? Den var utrolig kul! Endret 16. januar 2004 av PT Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Bare OK? Den var utrolig kul! *svare for SirIce* Han har allerede kommenter siden. Det var skrifta i header det er snakk om. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Ja, siden var rett og slett bjutiful. Igjen, veldig godt arbeid PoleCat, som vanlig Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 skam digg!! det var skikkelig stilig! Eneste var det "flagget" sånn som det er nå ser det ikke ut som et flagg... Kanskje finne en annen løsning? @ den var da skikkelig bra!!!!!!!! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 *True PoleCat med en pistol og tvinge han til å lære meg alt han kan* Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Bare OK? Den var utrolig kul! *svare for SirIce* Han har allerede kommenter siden. Det var skrifta i header det er snakk om. Ahh... Da så. Men flagget bør kanskje forbedres en smule. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 PENT POLECAT! Fonta i header er kanskje ikke helt toppers. Menyen til venstre er meget pen. Menyen er også PC-nivå. Mitt forslag kommer vel innen noen timer (les imorgen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå